Amperomierz i Woltomierz w obudowie do mobila - zasilanie PRESIDENT JACKSON II ASC |
a może troszkę inaczej podejdź do tematu.... potraktuj swoje napięcie pokładowe 24V jako źródło ładowania DRUGIEGO dodatkowego AKU 12v zastosuj jakiś "solarny regulator" - który od napięcia 20V....do 50V będzie dbał o twój AKU-RADIOWY 12V (zwykły ołowiowy samochodowy bo tani i przystosowany do warunków automotive) http://www.solarpower.pdg.pl/index.php?47,regulator-ladowania-tps-12v-30a Dane techniczne: - 12V / 30 A - max. prąd panela 30A - max. napięcie z paneli 50V - max. pobór z reg. 30A - napięcie wyjściowe 12V - ładowanie do 14,5V +/- 0,2V - rozłączenie odbiorników 10,7V +/-0,2V - pobór <18mA - temperatura pracy -25'C do +60'C Wtedy będziesz miał zawsze prywatne "wiaderko" z prądem.... jakiś AKU 65Ah zapewni ci wiele godzin gadania - nawet jak silnik ci wysiądzie i zdechna twoje AKU "silnikowe".... żadne zmiany napięcia w instalacji 24V ci nie będą groźne.... tylko poszukaj sobie jakiś "moduł solarny" co ci przypasi z pomiarami.... i wygladem ... |