Amperomierz i Woltomierz w obudowie do mobila - zasilanie PRESIDENT JACKSON II ASC
a może troszkę inaczej podejdź do tematu....

potraktuj swoje napięcie pokładowe 24V jako źródło ładowania DRUGIEGO dodatkowego AKU 12v

zastosuj jakiś "solarny regulator" - który od napięcia 20V....do 50V będzie dbał o twój AKU-RADIOWY 12V (zwykły ołowiowy samochodowy bo tani i przystosowany do warunków automotive)

http://www.solarpower.pdg.pl/index.php?47,regulator-ladowania-tps-12v-30a

Dane techniczne:
- 12V / 30 A
- max. prąd panela 30A
- max. napięcie z paneli 50V
- max. pobór z reg. 30A
- napięcie wyjściowe 12V
- ładowanie do 14,5V +/- 0,2V
- rozłączenie odbiorników 10,7V +/-0,2V
- pobór <18mA
- temperatura pracy -25'C do +60'C


Wtedy będziesz miał zawsze prywatne "wiaderko" z prądem.... jakiś AKU 65Ah zapewni ci wiele godzin gadania - nawet jak silnik ci wysiądzie i zdechna twoje AKU "silnikowe"....

żadne zmiany napięcia w instalacji 24V ci nie będą groźne....

tylko poszukaj sobie jakiś "moduł solarny" co ci przypasi z pomiarami.... i wygladem ...


  PRZEJDŹ NA FORUM