Logger32 - Mały problem
Zmienili adres pobierania danych z clublog kilka dni temu. Info tu: https://clublog.freshdesk.com/support/solutions/articles/54902 i wszystkie programy do logowania które korzystały z tej bazy nie tylko loger32 trzeba zaktualizować.

A co do wersji 4 Logger32 to instrukcja migracji z wersji 3.50... do wersji 4.0.287 jest dostępna w manualu
od strony 42 tej instrukcji link niżej:

https://www.logger32.net/files/Logger32_v4_User_Manual.pdf


Logger32 Upgrade v4.0 ( aktualizacja z wersji 3.50.421 i wyższe do wersji 4.0.287 tu:
https://www.logger32.net/files/logger32_upgrade_3.50.421_to_4.0.246.zip


Logger32 Full v4.0 ( pełna instalka jak ktoś instaluje pierwszy raz albo robi czystą instalację) tu:
https://www1.logger32.net/files/Logger32%20v4.0%20Full%20Install.exe

Spolszczenie z wersji 3.50 działa w wersji 4 tylko nie jest aktualne od dłuższego czasu: http://www.sp7dqr.pl/logger32_pl.php

I jeszcze jedno co zauważyłem po aktualizacji i już kilka innych osób też, że wersja 4 na Windowsie 10 potrafi samoczynnie się wyłączać. Ja to zauważyłem bo u mnie logger 32 na kompie działa włączony 24/dobę 7 dni w tygodniu tj. bez przerwy wesoły. Zgłaszałem to na forum loggera32 ale czy to już jest naprawione to nie wiem. Ja znalazłem na ten problem takie rozwiązanie, że trzeba ustawić uruchomienie Loggera32 w trybie zgodności z Windows 7 i wtedy wszystko działa prawidłowo.
Ale jak ktoś ma taki czy inny problem to warto bombardować autora programu takimi informacjami że to się dzieje to szybciej naprawią.

Powodzenia.







  PRZEJDŹ NA FORUM