Nowe pytania egzaminacyjne - propozycja |
sp6ryd pisze: Apeluję do rozsądku ! nie gmerajcie przy prawie do eksperymentowania ! pod żadnym nawet pretekstem. Ale ja nie zamierzam w niczym gmerać. Po prostu stwierdziłem, że temat, który kolega poruszył dotyczy innego zagadnienia, a to zagadnienie jest takie, że są dwie drogi: 1) Albo wszyscy po egzaminie mają przywilej korzystania z samoróbek, ale wtedy wymagajmy od nich wiedzy, którą poprą odpowiedzią na stosowne pytania, o których formie i trudności dyskutujemy. 2) Albo niektórzy mają prościej z radiotechniki, ale nie wszyscy po egzaminie mają przywilej korzystania z samoróbek. I wtedy można nawet im kolorowankę dać na karcie egzaminacyjnej, żeby sobie pokolorowali antenę, ale uważając, żeby ta kolorowanka nie była za trudna, bo wtedy lament, że się młodych odstręcza od krótkofalarstwa. Uwierzcie, jak młodzi rzeczywiście chcą się wkręcić w to hobby, to jest multum innych rzeczy, które obrzydzają krótkofalarstwo sto razy mocniej niż pytania o impedancje czy reaktancje. Jedna z nich jest tuż tuż, wystarczy spojrzeć w pasek adresu. Tak jak mówię. Ja w niczym gmerać nie zamierzam, ja tylko komentuję zgodnie ze swoim zdaniem. Niemniej jednak dziwi mnie, że podniosłeś alarm że zamierzam odtechniczniać młodzież, gdy wokoło tyle wypowiedzi które krytykują propozycje pytań za to, że brzmią na trudne, a są najzwyklej w świecie życiowe. Po prostu naszemu środowisku się nie dogodzi. Ty uważasz, że zubożenie politechnizacji młodzieży postępuje, inni chcą jeszcze banalniejszych pytań, a kupą obrywają koledzy z zespołu. ![]() A potem jak mi się uda wszystko dograć z wizualizacją zmian, to wyjdzie że najwięcej lamentu jest o pytania, które już były w bazie ![]() |