Krótki Podręcznik Łączności dla Paralotniarzy
Moja "pionierska" twórczość
    sp1gzl pisze:

    Mateuszu,

    znakomita sprawa ! gratulacje za pomysł i co ważniejsze realizację .. wesoły
    Czy mogę wykorzystać zebrane przez Ciebie informacje (z podaniem autorstwa oczywiście) przy szkoleniu NIEKOMERCYJNYM "offroad'owców" i "wyprawowców"..

    z pozdrowieniami i raz jeszcze gratulacjami za włożona pracę ..


Jak chcesz to wykorzystywuj nawet w szkoleniu komercyjnym. Zaznaczyłem na początku że jest to darmowe w zastosowaniach zarówno niekomercyjnych jak i komercyjnych

Z tym zgłaszaniem lotów do FISu to też nie jest tak prosto jak się wydaje. Jest tu kilku pilotów na tym forum to mogą to potwierdzić.... Wyjazdy na latanie często są dogadywane poprzedniego dnia późnym wieczorem, prognoza pogody często zawodzi (icm ostatnio coraz częściej) a jak się przyjedzie na miejsce i w ogólę wystartuje (co nie jest takie 100% pewne) to też nie wiadomo gdzie się zaleci, raz się tylko zleci a raz przeleci 100km. Tak w baaardzo dużym uproszczeniu, do tego trzeba przyjąć poprawki na umiejętności pilota. Zgłaszanie się do FISu i raportowanie pozycji było by pomocne już podczas lotu, to tak na wszelki wypadek aby latadła silnikowe buszujące po strefie G wiedziały o naszym istnieniu (a w mojej okolicy jest tego trochę, nawet poza TMA i CTR)


  PRZEJDŹ NA FORUM