Spot reklamowy Krótkofalarstwa
Osobiście uważam, że taki film powinien być własnie w stylu tego WRTC 2014 promo. Myśle też, że 4 minuty i 41 sekund to aż za dużo. Każdy przeciętny człowiek straci zainteresowanie już w połowie. Dlatego mało treści, ale konkretnie. Broń Boże przeładować informacjami. Bo jak będzie za dużo treści to choćby i taki klip trwał 2 minuty, to i tak nikt nic nie zapamięta.
Według mnie powinno być prosto, krótko i przede wszystkim dynamicznie. Bo jak sobie przypomnę program Krótkofalowcy BIS, to... no na pewno nie zachęcał on do naszego hobby. I sam, mimo że lubię wszystko co z krótkofalarstwem związane, to oglądać tamtego nie mogłem.

Jeszcze co do samej treści - należy wspomnieć o samej istocie krótkofalarstwa, na czym polega itd., ale też pokazać takie aspekty bardziej "egzotyczne" (tzn. w które bawi sie mniej ludzi) w stylu np. EME, czy też mikrofal. Choć rzeczy takie jak APRS, wyprawy dxowe, łączność kryzysowa (może DSTAR) również powinny sie znaleźć. Czyli po prostu krótko i prosto o wszystkim. Dodatkowo jakieś kolorowe wyświetlacze trxów, migający diodami sprzęt - to też działa oczko


  PRZEJDŹ NA FORUM