Komunikat UKE zmiana częstotliwości? |
sp2lqp pisze: A jak się do tych kar finansowych i konfiskat ma przepis, że samochód spełniający warunki techniczne w swoim kraju i tam zarejestrowany i tym samym mogący się poruszać po terenie innych państw jest legalny? Skoro wjeżdżam legalnym autem z legalnie dopuszczonym CB w Polsce, która podobno tak jak Niemcy jest w UE, to... - i dalej nie rozumiem gdzie tkwi problem? Proszę obeznanych o wyjaśnienie. Wjechać możesz, używać Ci nie wolno. Toż to oczywista oczywistość. Fakt posiadania kagańca na 80km/h zgodnie z homologacją nie oznacza że możesz w Hiszpanii na ograniczeniu do 60 jechać tyle ile Ci kaganiec pozwala. sq6ade pisze: Ale Niemcy mają 80CH ![]() A no tak, że robią to wewnątrz swojego podwórka. Nawet w strefie przygranicznej z krajami które nie mają 80 kanałów mają zakaz używania dodatkowych częstotliwości. A i u nas jest to proste: nowe trx muszą spełniać normy podane w rozporządzeniu. I na te nie jest wymagane pozwolenie. Starsze, niekoniecznie spełniające obecne normy wymagają zezwolenia, które było wydawane przy rejestracji w uke. Czyli również mamy dwa standardy... ![]() ![]() |