Radio ICOM wprawiło mnie to w prawdziwe osłupienie |
sp9acq pisze: sq6ade pisze: Wyobraź sobie że taka firma powinna jakiś czas utrzymywać w magazynach , konfekcjonować zapewniać logistykę na części - to bardzo dużo kosztuje. Wyprodukowanie extra paneli i trzymanie ich w magazynie też kosztuje. Nikomu się to nie opłaca bo to zamrożone pieniądze. Stąd zaporowe ceny. Zwłaszcza że niektóre podzespoły to typowy OEM. Rozumiem że popierasz sytuację. Gubisz panel = kupujesz radio. 73 Adam Może aż tak ekstemalne nie, ale jestem serwisantem maszyn wiec wiem ze trzymanie części zamiennych jest drogie. Klienci często się patrzą na samą cenę. Ale jak im powiem ze mam taką cześć na wanie a ja jej niema to moge ją mieć wciągu 3 dni a np tańsi wciągi 14 dni to jakoś inaczej gadają. Popatrz na czas realizacji 4 tygodnie. To oznacza jedno ze producent niema polityki dot części zamiennej i doszedł do wniosku ze nikt nie zgubi panelu. A jak już go uszkodzi to da taką cene ze radio będzie ONR czyli obiektem nie wartym ratowania. Poza tym takie rzeczy jak wyświetlacze są typowe dla jednej konstrukcji i klient mi się pyta dlaczego LCD 15" do mojej maszyny kosztuje prawie 2 tysiące jak on kupi 19" za kilka stówek. bo 15" jest robiona specjalnie do tej maszyny i w licznie ok 30 tyś rocznie a tamte w milionach. Myślisz dlaczego Mercedesy miały kiepskie zabezpieczenia przeciwkradzieżowe. Ano dlatego ze jak go klientowi ukradną to i tak z ubezpieczenia kupi nowe wiec dla fabryki to zysk valdy pisze: A u producenta ile to kosztuje he? bzdury gadacie ,poprosto sprzedawcy niechce sie babrac w to bo to za mala dla niego sprawai ztad jego zaporowa cena. Napisz do innego dystrybutora ale nie z naszego kraju,to sie przekonasz!!! wiesz producent zrobił powiedzmy 200 tyś paneli i wysłał do Icoma i przedstawił produkcje nie zostawiajc sobie ani jednej sztuki bo poco mu ona. A sam Icom przewidział ze zostawi sobie 1000 takich wyświetlaczy jako części zamienne tak jak i resztę panelu. Ale może nie mieć tego jako całego zespołu dlatego jest taki problem. |