Antena CB a praca na 10m
bez przerabiania?
    SP1JPQ pisze:



    Druga część wbrew pozorom tez jest w miarę sztywna.
    To ma jedną zaletę, że w czasie jazdy nie będzie tak zmieniała charakterystyki jak wszystkie wiotkie (uogólniając) mobilowe anteny.
    Poza tym jeżeli możesz uniknąć dodawania indukcyjności, albo stosowac jak najmniejszą to ja bym poszedł osobiścią w tą stronę ponieważ jednak indukcyjność dodana do anteny to element pasożytniczy.
    Mnie trochę przerażają te potężne cewy w antenach CB i właściwie należałoby zapytać (lub sprawdzić analizatorem) czy przy takich długosciach, cewki mają uzasadnienie. Cgyba, że jest to transformator dopasowujący, a nie cewka wydłużająca.

    Wadą AMPRO jest to, że może Cię policja zatrzymać za używanie syreny. W czasie jazdy to wycie jest piekielne bardzo szczęśliwy


Już miejsce szykuję na anteny w mobilu, (ampro 80 mam na pokładzie i jakąś antenę CB) ale najgorsze jest to, ze auto dość wysokie i chyba ampro będzie montowane z przodu na klapie silnika, CB i 2/70 na tylnej klapie. Jak dodam, że auto to fiat multipla, to całość będzie wyglądała tak, że co 2 patrol mnie zatrzyma bardzo szczęśliwy Na 10m to w sumie bardzo mi nie zależy, tylko od czasu do czasu, dla tego nie chcę inwestować.

w ramach radości dla kolegów tak mniej więcej będzie wyglądała moja Mućka (jedno ampro80 zastąpi ampro 20)


  PRZEJDŹ NA FORUM