Test Icom IC-7000 - wideo prezentacja [VIDEO] |
sq9rig pisze: Super ze kolega z Ten Tech się odezwał po pierwsze to łachy nikt z was nie robi ze sprzęt wysłaliście do naprawy ,a skoro kolega oczekuje wdzięczności to jutro zadzwonię, po drugie od kiedy sprzedawca zmienia warunki gwarancji w trakcie jej trwania bo z tego co wiem to chyba tak nie wolno robić , proszę mnie poprawić jeżeli nie mam racji.Tak czy inaczej jak pisałem wcześniej od początku jedna wielka ściema , chwała bogu ze chociaż sprzęt naprawiony. Pozdrawiam Nikt, jak to kolega określił "łachy" nie robi, zgodnie z warunkami gwarancji stopnie końcowe mocy w tym tranzystor nie podlegają naprawie gwarancyjnej, więc mogłem zostawić sprawę serwisowi a on by wystawił opinię i odesłał z powrotem. I proszę się nie łudzić że jakieś sądy albo Rzecznik Praw Konsumenta by pomógł. A z wdzięcznością proszę się nie fatygować, wystarczyło napisać maila że sprzęt dotarł i chodzi prawidłowo a nie wykorzystywać forum do prania brudów i rozpoczynaniu kolejnej awantury. |