Ku przestrodze z pocztą e-mailową |
Tak precyzyjniej ): Od wsparcia technicznego ESET otrzymałem informację, że problem jest im już znany i pracują nad jego rozwiązaniem. Doraźnie problem można rozwiązać: proszę przejść do Ustawień ESET’a > Ustawienia zawansowane > Strony internetowe i poczta e-mail > Dodaj certyfikat główny do znanych przeglądarek > Proszę wyłączyć > Uruchomić ponownie komputer > I włączyć tą opcję. Sprawdzone działa. a precyzyjniej... ESET ->, Ustawienia zawansowane ->, Strony internetowe i poczta e-mail ->, SSL/TLS ->, CERTYFIKAT GŁÓWNY ->, Dodaj certyfikat główny do znanych przeglądarek ->, WYŁĄCZ ->, Uruchom ponownie komputer. Po uruchomieniu komputera postępuj zgodnie z powyższą ścieżką ->, Dodaj certyfikat główny do znanych przeglądarek ->, WŁĄCZ. Następnie odpalasz Thunderbirda który juz powinien działać prawidłowo. Pewnie niebawem zaktualizują eseta i samo to ustąpi |