Kabeltechnika
https://www.kabeltechnika.pl/
max77, proszę nie pisz takich dyrdymałów typu "trzeba dać upust 20%..."
Taki wpis świadczy tylko o zerowej wiedzy jak działa obecny rynek dystrybucyjny i jak silna jest konkurencja oraz jak niewielkie są marże.

Sorry, ale to jest typowo roszczeniowa postawa klienta któremu się wydaje, że jak kupuje za 200 zł to mu trzeba zatańczyć i zaśpiewać - te czasy minęły bezpowrotnie. Obecnie większość firm sprzedających przez internet nawet nie ma infolinii a o wsparciu technicznym nie wspominając bo to jest NIEOPŁACALNE.

Takich telefonów w stylu "panie a gdzie to mogę obejrzeć i porozmawiać?" odbieram dziennie kilka i odpowiadam "panie załóż Pan sklep, kup towar, postaw na półkę i oglądaj, a potem ogłoś plajtę bo kliencie przychodzą oglądać i pytać a kupują w internecie tam gdzie najtaniej".
I wtedy przychodzi u tych ludzi chwila refleksji, że faktycznie sami w ten sposób postępują i te dobre lokalne firmy w ten sposób uśmiercają.

Najlepsza opowiastka w tym temacie z ostatnich dni (nie wiem czy prawdziwa):
Klient robi duże zakupy w Ikei. Stoi z kilkoma koszykami do kasy. W koszykach towaru dużo.
Zaczyna się po chwili niecierpliwić i do kasjerki zwraca się takim tekstem " ja tu mam zakupy za ponad 30 tys. zł - przy takich zakupach to mi tu wszyscy powinni la..kę robić !!!"
A kasjerka spokojny tonem: "Proszę pana, nie ma sprawy, to jest sklep samoobsługowy."
:]

Poziom obciążeń i kosztów pracy oraz biurokracja zabija małe polskie firmy.

Jeśli uważasz, że Twój dostawca powinien robić "tak czy owak" to załóż firmę i pokaż mu jak Twoje radą są skuteczne. Jeśli masz rację zarobisz pieniądze i wyeliminujesz słabszą firmę z rynku. Jeśli racji nie masz najwyżej ogłosisz upadłość.
W obu przypadkach będą zadowoleni. W pierwszym kliencie w drugim przypadku komornik.

I tym optymistycznym akcentem pozdrawiam wszystkich i życzę dużo zdrowia bo okazuje się, że obecnie jest najważniejsze.
Sławek




  PRZEJDŹ NA FORUM