Kabeltechnika
https://www.kabeltechnika.pl/
    sp6hed pisze:

      max77 pisze:

      Trzeba dać 20% rabatu użytkownikom forum tak żeby wilk był syty i owca cała .
      Motto które powinno Wam przyświecać to KLIENT NASZ PAN,
      a tekst typu: bo kilka zamówień nie robi nam różnicy ...
      doskonale pokazuje jak traktujecie odbiorcę końcowego oferowanych przez Was produktów.
      Podawanie ceny netto to też jakieś nieporozumienie, podajcie cenę taką jaką osoba kupująca musi zapłacić ,
      bo według mnie jest to zwyczajne mydlenie oczu niższą ceną.
      I pamiętajcie że te kilka zamówień czasem robi ogromną różnicę czasem nawet typu być a nie być na rynku ,
      lepiej chyba mięć te kilka zamówień więcej niż wcale.
      Też mam zamiar kupić przewód RF7 ale raczej u innego sprzedawcy skoro macie takie podejście do klienta.


    Przestrzegałem gucia a on dalej głupa rżnie

    ...Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, posługiwanie się cenami netto w umowach zawieranych z konsumentami stanowi praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów. Chodzi tu o naruszenie obowiązku udzielenia konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji. Grożą za to kary.

    Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-jak-podawac-ceny-towarow-i-uslug-zeby-uniknac-problemow-i-kar

    .....


Czekałem na Pana komentarz. Poprawiłem poprzedni post żeby nikt nie czuł się oszukany i wpisałem również ceny brutto.

Jeżeli chodzi o to co Pan napisał to ma Pan rację na giełdzie wpisałem cenę netto na kabel CNT400 i Pan mi słusznie (powtarzam słusznie) zwrócił na to uwagę. To był mój błąd, ale jak Pan sam może potwierdzić, zrobiłem Panu z ceny netto cenę brutto.

Czy oszukałem Pana? Popełniłem błąd i dlatego otrzymał Pan cenę specjalną (czyli kupił Pan kabel fizycznie 23% taniej)

Tutaj nikomu nic nie sprzedaję tylko proponuję i widzę, że dalej uważają Państwo, że staram się Państwa oszukać i nabrać (już mam dwie konkretne i rzeczowe opinie). Tak więc zgodnie z tym co pisałem wcześniej jutro kasuję ten temat i usuwam swoje konto.

Nie będę się z Państwem kłócił i czytał oszczerstw na swój temat co oczywiście jest kompletnie nieprawdziwe. Chciałem dobrze, chciałem pójść Państwu na rękę i proponować produkty w dobrych niskich cenach tak aby Państwo nie przepłacali ale otrzymałem zwrotnie kubeł zimnej wody na którą uważam nie zasłużyłem.

Żegnam się z Państwem i życzę Państwu samych udanych zakupów. Nie kasuję tego tematu już teraz bo uważam, że inni użytkownicy powinni te kilku słów które tutaj napisałem również przeczytać.


  PRZEJDŹ NA FORUM