Opinie o RadioKF
sklep / serwis
Hmm , to co Pan tutaj opisuje jest trochę dziwne. Zasilacz Nissei sprowadzaliśmy na Pańskie specjalne zamówienie. Owszem nastąpiło opóźnienie w dostawie, spowodowane trudnymi warunkami atmosferycznymi panującymi w całej Europie.
Paragon fiskalny włożyliśmy do wewnątrz opakowania.
Gwarancję ma Pan naklejoną na zasilacz, numer seryjny zasilacza znajduje się w naszej bazie. Nie rozumiem więc zarzutu braku gwarancji.
Otrzymał Pan nie tyle instrukcję co opis funkcji zasilacza oraz deklarację CE producenta, zgadza się był on w jęz. hiszpańskim. Ale nie bardzo wiem co instrukcja w przypadku tego zasilacza miałaby zawierać ? Przycisk ON ustaw w pozycji ON lub OFF ?
Informuję, że nie otrzymaliśmy od Pana żadnego maila, nie bardzo wiem gdzie Pan wysłał te maile, bo napewno nie do nas. Jeśli jak Pan twierdzi, nie otrzymał Pan odpowiedzi na rzekomo wysłanego maila, dlaczego nie skorzystał Pan z możliwości kontaktu telefonicznego ?


  PRZEJDŹ NA FORUM