Paralotniarze na paśmie |
linki z dyskusjami na temat łączności https://groups.google.com/group/pl.rec.paralotnie/browse_thread/thread/e3e8476c257d7153/659cfdaa5ab820d6?hl=pl&q=kulawa+brak&lnk=ol& http://groups.google.com/group/pl.rec.paralotnie/browse_thread/thread/43362c3b74322f2c/6b132efc1a749d7c -jedna z wielu https://groups.google.com/group/pl.rec.paralotnie/browse_thread/thread/f191963352836f46/c955d9dc37d6ea02?hl=pl&q=No+i+sta%C2%B3o+si%C3%AA&lnk=ol& -najdłuższy w historii wątek o łączności Jak ktoś ma cierpliwość i wolny wieczór to zapraszam do lektury. Poznacie dogłębnie podejście paraglajciarzy do sprawy. Mam kolegę który lata i ja sam chciałbym spróbować tego sportu (nad. z 1500m może być ciekawe, razem szukaliśmy sposobu na łączność - zrobił kurs... ...jako jedyny Więc rozmawia z resztą na 126.025 i tyle. W 100% zgadzam się z Kol. abnegat'em. Piloci potrzebują włączyć radio, zablokować i mieć na podorędziu ...ot co. Tylko tyle i aż tyle. Z 1000m słychać wszystkie rozmowy PMR więc odpada. Z tej ostatniej dyskusji i sprawy w niej poruszonej wynika tylko tyle że nic nie wynika. Sprawa piracenia "obiłą się" o tzw. niską szkodliwość społeczną. Generalnie wyszło na to, że więcej konsekwencji ponoszą glajciarze nadając na 144-146 niż nieco powyżej 146, gdyż w 144-146 komuś istotnie przeszkadzają natomiast powyżej 146 nikomu. (przynajmniej w praktyce) Od znajomego wiem że przez ostatnie 10 lat używa tej częst. i nigdy nikt mu nie zwrócił uwagi. Przy okazji czy ktoś wie dokładne jakie jest jej przeznaczenie ? Wiem że to oficjalna rządowa itd. , ale chyba traktowana jest jako jakiś rodzaj "rezerwy". Pozdrawiam, nicki |