Mój UR5EQF_LOG Konfiguracja, ustawienia, możliwości |
[quote=SQ9MZ] SP2MF pisze: Sprawdź, czy w konfiguracji logu UR5EQF wpisałeś prawidłowy login i hasło do Lotw. Używasz tego logu? Już sobie sprawdziłem na QRZCQ.com, że używasz. Jak się możesz zorientować z mojego poprzedniego postu jestem w kontakcie z autorem wskazanej strony oraz przede wszystkim twórcą tego LOTW Update. I nic. Dotychczas doradził mi zmienić ustawienia parametrów TLS w zaawansowanych opcjach internetowych, niestety nic to nie dało. Nadal mam ten sam komunikat mimo oczywistego prawidłowego wprowadzenia hasła logowania się do LOTW. Krótko mówiąc na razie szukam kogoś, kto miał dokładnie właśnie taki komunikat błędu i poradził sobie z wykryciem gdzie nadal tkwi błąd. Jeżeli nie znasz tego komunikatu z autopsji własnych prób ściągania potwierdzeń, to uwierz, że raczej nie błędne hasło logowania jest przyczyna błędu. Tylko na razie nikt nie potrafi dociec co jest tą przyczyną (w moim przypadku po przejściu na Win 10). Oczywiście używam UR5EQF na Win10 i nigdy nie miałem takiego komunikatu. Używam download i upload do Lotw, eQSL oraz do ClubLog bez niespodzianek. Niestety nic więcej nie mogę pomóc. Powodzenia. |