Yaesu FT DX 5000MP
Cos tam tworzą powoli nowego w Yaesu
Wladi, rozumiem że przy odbieraniu nowego auta z salonu też byłoby Ci obojętne czy auto ma przebieg
5 czy 500 km. To nie bułka i przebieg który podałem jest znikomy, nie powinien mieć wpływu na dalszą
eksploatację samochodu. Oczywiście nie wiesz czy przez te 500 km auto było maksymalnie "pałowane" czy
była to spokojna jazda. Dodatkowo, przed wydaniem Tobie auta licznik został cofnięty, o czym dowiadujesz się poniewczasie - ciekawe jak byś zareagował???
Poddajesz w wątpliwość czy mowa o konkretnym egzemplarzu, czy radio opuściło teren sklepu itp.
Oto co wiem, co jestem/byłem zainteresowany kupnem FTDX-5000 w Consparku.
- zostały zamówione 4 szt. i w pierwszej partii przyszły dwie
- w Consparku jest tylko jakiś dipol na 80m, nie ma GP7
- jeden z nabywców dwóch pierwszych egzemplarzy zastrzegł że radio ma być oryginalnie zapakowane,
zaplombowane i takie było gdy je odbierał.
Porównaj moją wiedzę z tym co napisał Grzegorz SP2LIG i sam wyciągnij wnioski.
Być może nigdy nie kupowałeś nowego radia za granicą, ja natomiast tak.
ZAWSZE przynoszono mi zaplombowany fabrycznie karton.
Jeżeli karton był otwarty to jest to tzw. open karton, jeżeli radio było testowane (nie ważne 3 godz.czy 3 dni) to jest "demo" - takie są zasady na całym świecie.
Oczywiście w kwestii zakupu nowego radia możesz mieć swoje zdanie, przedstawiłeś je, opisałem swoje.

BTW,
nie jest moją intencją "robienie koło pióra" firmie Conspark. Bardzo ją szanuję, choćby za to,
że kiedy kupiłem u nich FT-2000, które okazało się uszkodzone, bez żadnych ceregieli wymieniono
mi radio na nowe. Jedak przypadek o którym mówimy, podważa moje zaufanie i wiarygodność do tej firmy.

Mój post nie dotyczy bezpośrednio FTDX-5000, więc jeżeli moderator uzna za stosowne proszę o umieszczenie wszystkich postów dotyczących tej historii w nowym wątku np. "Jak kupować nowe radio"




  PRZEJDŹ NA FORUM