Gdzie zamówić karty QSL?
aby było niedrogo i w miarę szybko
Jak mówiłem wielokrotnie przez telefon wszystko można zrozumieć ale liczy się dobry kontakt z klientem. Sam jestem serwisantem i wiem jak jest to ważne. Ale trzeba pamiętać:
Że jeśli nie dotrzyma się terminu to było by miło poinformować go o tym.
O tym że jeśli mówi się ze się wysłało przesyłkę to wysłać potwierdzenie a nie zwodzić wymyślając za każdym razem coraz to dziwniejsze historie.

Wielokrotnie kupowałem i sprzedawałem różne szpeje i jakoś nie miałem takich problemów. Bo Mój szef zawsze powiada ze zadowolony klient przyciągnie kolejnych, natomiast przez niezadowolonych stracimy ich setkę.
Podejście do klientów w firmie p. Mikołaja jest całkowicie nie profesjonalne i poniżej krytyki wszystko da się zrozumieć można zaakceptować opóźnienie wykonania ale wciskanie kitu nie odpowiadanie na maile i telefony i odbieranie telefonu od klienta jest dla mnie absolutnie nie akceptowane


  PRZEJDŹ NA FORUM