Praca u podstaw
Dosyć kłótni czas roboty u podstaw
    Berni pisze:



    A ja wiem, że nie potrafisz się merytorycznie wypowiedzieć w danym temacie tylko jak pszczółka przeskakujesz z kwiatka na kwiatek, bo tak jest łatwiej :-)

    Tak naprawdę to sam wycinasz cytaty z nieswojej rozmowy i dodajesz bez zastanowienia odpowiedzi, które mają się nijak, co tego, co zacytowałeś :-)

    Naucz się wreszcie czytać ze zrozumieniem, bo ja w żadnym miejscu nie napisałem, że naiwnie wychodzę z założenia, że każdy może sobie postawić pełnowymiarową antenę.


    Zrozum, że w tym temacie zamiast głupich kłótni merytorycznie mieliśmy zaproponować bazę dobrych praktyk pracy z młodzieżą.

    Tymczasem, co zrobił kolega SP5WA? Nie spodobał mu się wpis osoby bez znaku!
    Co ty sam zrobiłeś? Zacząłeś mnie komentować!
    Co zrobił kolega SQ5STS? Zaczął mnie komentować!

    Zamiast napisać coś samemu to zawsze, gdy ktoś się merytorycznie odniesie w danym temacie zaraz kółeczko wzajemnej adoracji odbiera to, jako atak i zaczyna się kłótnia.


    Jeśli macie takie duże kwalifikacje do pracy z młodzieżą to dlaczego marnujecie czas na dyskusję z anonimami na tym forum? :-)


Naucz się czytać ze zrozumieniem - podstawowy argument kogoś, komu brakuje argumentów.
Dużo piszesz o swoich merytorycznych uwagach, o zbiorze dobrych praktyk itd. Muszę cię rozczarować, ale nie znalazłem w twoich wypowiedziach w tym wątku ani jednej, która by odpowiadała temu założeniu. Ograniczasz się do pytań, na żadne nawet nie próbujesz odpowiedzieć. Wytykasz błędy, krytykujesz, nie pokazujesz nic od siebie. Nie dajesz materiału do analizy, zająłeś wygodne miejsce w loży krytyków i punktujesz. Punktujesz bez wskazania rozwiązań.
Piszesz, że w tym wątku się nie chwalimy osiągnięciami, ja uważam wręcz przeciwnie ponieważ sukces lub jego brak jest miarą skuteczności metody.

Dostałeś od Pawła SQ5STS cały konspekt RR, więc nie zamierzam powielać internetu. Czekam na twoje merytoryczne uwagi (bo ten zlepek uwag które poczyniłeś do tej kategorii nie zalicza się ), które pokażą różnice między naszym sposobem, a twoim. Nigdzie w wątku nie znalazłem opisu twoich doświadczeń z pracą z młodzieżą . Trudno więc stwierdzić, że twoje błyskotliwe rady są wartościowe czy to tylko nocne bajanie. Zwłaszcza, gdy nie pytasz o szczegóły, a zaczynasz komentować i wskazywać wyimaginowane błędy bez uzasadnienia. Jeśli poważnie chcesz prowadzić polemikę, to ja raczej oczekuję wpisów w stylu:

...słuchajcie, tu i tu moim zdaniem lepiej byłoby zrobić tak i tak, ponieważ zgodnie z moimi doświadczeniami daje to o tyle i tyle lepsze efekty...

Zanim zaczniesz ponownie bawić się w wujka Dobra Rada przynajmniej pobieżnie przeczytaj to co Paweł ci podsunął. A może jeszcze lepiej obejrzyj to:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLq4PffrkCYzRy9uPQrVhM9ZW-aszPRk4_
https://www.youtube.com/playlist?list=PLq4PffrkCYzSJRmL_gAgJHuBGqDPDhDhY

Czekam na rewanż i twoje materiały, byśmy mogli dokonać analizy, znaleźć różnice i porównać skutki. No i założyć tę bazę o której wspominasz. Chyba, że oczekujesz gotowca, to śmiało, częstuj się, tylko zgodnie z licencją nie zapomnij wspomnieć źródła.



  PRZEJDŹ NA FORUM