TS940 |
sq4ctk pisze: Rozlutownica i odessanie cyny włącznie z przelotkami oraz wymiana na nowe spoiwo + dobry topnik . Demotaz połączeń kołkowych i ich czyszczenie mechaniczne np wełna 000, scotch brite itp. Na jednej płycie się nie skończy, ostatni TS-940 pochłonął 300g SnPb i masę pracy ale było warto. Wszystko zależy od stopnia degradacji i środowiska w jakim był używany czy przechowywany TRX. Po całej operacji polecam lakier PVB lub podobny. Wiem jak to powinno wygladac ale chce ciut oszukac i zrobic jak pisalem wyzej.W zyciu przelutowalem kompletnie trzy 940-tki i chodza bez problemow .Ta plytka to raczej sprawa ambicjonalna bo kiedys sie poddalem i kupilem inna na podmiane .Nigdy wiecej nie tykalem plytki A, wszystkie oprocz niej.Ale teraz chce wrocic do tematu i zmierzyc sie z problemem .Plytka to raczej bedzie jako czesc zamienna , mam radio zeby podmienic i sprawdzic . Czy przelutowywales takze ta plytke? |