TS940
    sq4ctk pisze:

    Rozlutownica i odessanie cyny włącznie z przelotkami oraz wymiana na nowe spoiwo + dobry topnik .
    Demotaz połączeń kołkowych i ich czyszczenie mechaniczne np wełna 000, scotch brite itp.
    Na jednej płycie się nie skończy, ostatni TS-940 pochłonął 300g SnPb i masę pracy ale było warto.
    Wszystko zależy od stopnia degradacji i środowiska w jakim był używany czy przechowywany TRX.
    Po całej operacji polecam lakier PVB lub podobny.


Wiem jak to powinno wygladac ale chce ciut oszukac i zrobic jak pisalem wyzej.W zyciu przelutowalem kompletnie trzy 940-tki i chodza bez problemow .Ta plytka to raczej sprawa ambicjonalna bo kiedys sie poddalem i kupilem inna na podmiane .Nigdy wiecej nie tykalem plytki A, wszystkie oprocz niej.Ale teraz chce wrocic do tematu i zmierzyc sie z problemem .Plytka to raczej bedzie jako czesc zamienna , mam radio zeby podmienic i sprawdzic .
Czy przelutowywales takze ta plytke?


  PRZEJDŹ NA FORUM