Prostownik do akumulatora samochodowego.
Jaki lepszy - tradycyjny czy nowoczesny.
    SP6IX pisze:

      sp9nrb pisze:



      CD1. Zasadniczo z sieci, ale też miałem rozwijaną sieć z agregatów prądotwórczych 16 kW i mniejszych (służbowo).
      CD2 O której generacji agregatów mówisz tych klasycznych czy tych inwertorowych?
      Jeżeli chodzi o ten zestaw to wytrzymywał 24 godzinne zawody. W czasie nadawania 7A z aku +10 A z zasilacza. W czasie odbioru 1A do radia 9 A do aku. Pamiętaj, że człowiek też musi odejść od radia i to był czas na doładowanie akumulatora. Po za tym pracowało się nie mocą ile fabryka dała ale ile było potrzeba.

      JAK


    Niestety ja jak jadę to tak gdzie nie ma ludzi i zabudowań a tym samym bez sieci a agregat standardowy 1kW ,jak jedziesz sam wszystko musi być w miarę lekkie i poręczne.W czasie kiedy agregat wyłączy mi zasilanie TRV się też wyłączą a tym samym kwarce nie są grzane i wszystko od początku czekaj aż się ustabilizuje całość o tym też musisz pomyśleć .


A myślałeś nad UPS-em, lekko przerobionym? To znaczy zamiast znormalizowanego akumulatora podłączyć coś rzędu 40 Ah. Może nadawać byś nie mógł ale aparatura nie powinna się zresetować i wytrzymać czas potrzebny na zatankowanie i odpalenie agregatu.
JAK


  PRZEJDŹ NA FORUM