Jaka przekładnia do rotora elewacja? |
żeby budować rotor dobry a nie fajans ,trzeba łyknąć trochę mechatroniki i mieć pojecie w zakresie metamatematyki i fizyki, a także zaplecze mechaniczno-konstruktorskie -podstawowe narzędzia-spawarka mig/tig/mma ,tokarka,wiertarka,szlifierki. ,,,,,, - znać mniej więcej warunki atmosferyczne w których to ma pracować -porywy wiatru, osłonięcie,wysokość, - trzeba znać masę anten,całego zestawu co ma być zawieszony + zapas.. - trzeba zastanowić czy tylko saty -czy eme czy łączności tropo itd = prędkość przekładni+czasy obracania AZ +-400* /EL +- 180* -podążanie za obiektem ??? - precyzja sterowania tzn dokładność w stopniach w punkt-luzy przekładniowe-co widać na lipnych chińskich przekradzeniach i silnikach. - teraz pomiar położenia silników -anten? kompas,rezystor-selsyn,żyroskop,hall,gps ? kontaktrony odpadają mowie od razu jak ma być dobrze - kolejny temat sterownik i jego praca z pc aby określić położenie MOON <,-->, SUN +gps określający dokładne współrzędne.. polecam zapoznanie się z literaturą i opracowaniami K3NG duży sterownik na lcd 4x20 znaków... co do mechaniki to nie chińczyk tylko sprawdzone przekładnie polskiej firmy z warszawy/łomianek bo w razie "W" jest wsparcie techniczno-mechaniczne. silniki-też polskie w szeroko stosowane w samochodach z odpowiednią przekładnia i wytrzymałością i hamownością.. |