Jak wygląda procedura założenia klubu krótkofalarskiego
    HF1D pisze:



    Co do obowiązków papierowych to kwestia w jaką formę sie pójdzie. Dlatego preferuję stowarzyszenie zwykłe bo najprostsze w założeniu.
    Jeżeli nie prowadzi się działalności finansowej, nie zbiera się składek to należy tylko pamiętać o powiadomieniu raz w roku US o formie prowadzenia księgowości (formuła uproszczona księga obrotów i kosztów) i to wszystko.
    Bilans zerowy generuje się na stronie, a CIT-8 wysłałem pocztą. Wszystko od góry do dołu zerowe.
    Warto tylko w regulaminie stowarzyszenia - klubu zapisać najłatwiejszą dla wszystkich formę zatwierdzania bilansu.

    Zapomniałbym. Raz na jakiś czas ze starostwa przychodzi do wypełnienia oświadczenie, że nie finansuje się terroryzmu, nie pierze pieniędzy i nie prowadzi loterii.
    To naprawdę nie jest uciążliwe.
    Nie wyrabialiśmy nawet pieczątki, ani nie zakładaliśmy rachunku bankowego.


Tylko jak legalnie zapłacić za pozwolenie radiowe dla stowarzyszenia? Jak z własnej kasy, to już łamiesz polskie prawo - pojawiają się finanse. Rozmawiałem z kilkoma specjalistami
i stwierdzili niezależnie lecz zgodnie, że to
będzie działać do pierwszej porządnej kontroli.


  PRZEJDŹ NA FORUM