Nasłuchy samolotu
Greg....
Dopóki podają informacje to jest ok. Jeżeli są one niesprawdzone, to zgodnie z etyką dziennikarską powinni dodać, że powołując się na agencję tą czy tamtą PRZYPUSZCZAMY, SĄDZIMY, a nie podają głupotę jako pewnik. Już słyszałem w mediach, że winę za katastrofę ponoszą piloci. Tylko jest drobny szczegół. Jest to ocena i bzdurna informacja wygenerowana przez media. Dochodzenie w tej sprawie nie zostało jeszcze zamknięte i nie powstał jak do tej pory raport, więc taki RMF czy inny TVN nie ma prawa wydawać wyroku. Zwłaszcza, że takie dywagację ludzi którzy nie mają o tym pojęcia (bo zakładam, że dziennikarz nie ma ani wiedzy odnośnie wypadków lotniczych, ani dostępu do informacji z tego śledztwa) bardzo krzywdzi rodziny oskarżanych pilotów.
Uważam,że gdyby były na poziomie i potrafiły dostosować swoje działanie do powagi sytuacji, to bardziej przekazywałyby sprawdzone informacje, a nie oceniały i obwiniały ludzi.

Idealny przykład z przed chwili:
Źródło: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7773493,Seremet__Piloci_wiedzieli__ze_sie_rozbija.html
Cytat: Zakładając, że prędkość lądującego samolotu wynosi 150-180 metrów na sekundę - zaznaczył

To jest 540-648 km/h. Pokażcie mi samolot cywilny, (Bo może i SU, MIG mają taką prędkość podejścia)który podchodząc do lądowania z prędkością 500 km/h bezpiecznie przeprowadzi ten manewr.
Cywilny samolot typu Airbus A320, czy Boeing 737 lądują z prędkością niecałych 250 km/h. Co do Tupolewa 154 to nie mam wiedzy ale skoro jego prędkość minimalna wynosi 235 km/h, to z pewnością nie ląduje lecąc 500 km/h


  PRZEJDŹ NA FORUM