Nasłuchy samolotu |
Co mi się udało odsłuchać : - samolot legitymuje się znakami/numerem lotu IGA703 ( nasz samolot miał znaki PLF101) - przecina punkt ASKIL na wysokości ponad 3000 metrów (punkt ASKIL jest punktem wlotowym/wylotowym z rosyjskiej przestrzeni powietrznej mniej więcej na szerokości Smoleńska) - dostaje kurs magnetyczny pasa do lądowania 259 stopni i minima(?), które brzmią jak odległość 18km(lub widzialność 1.8 km), i ciśnienie 744 mmHg(ciśnienie panujące na lotnisku, informacja o nim jest konieczna do prawidłowego ustawienia wysokościomierzy barometrycznych w samolocie) -prosi o zniżanie - dostaje zgodę na zniżanie do (1050 metrów, prawdopodobnie) Powyższa korespondencja prawdopodobnie należy do samolotu który próbował lądować przed naszym samolotem, należy sądzić że był to wspominany w relacjach Ił-76, który zrezygnował we właściwym momencie z dalszego podejścia. Na forach różnistych piszą, że rzeczywiście wcześniej te pliki dostępne zawierały po w.w. korespondencje z naszym samolotem. |