Kenwood TS590s usunięcie problemu ALC krok po kroku
Ja to robiłem jakiś czas temu (2017).
Wysłałem najpierw email do Kenwood DL ale tam od razu mi podpowiedzieli kontakt bezpośrednio z serwisem:

Fa. SARIKAYA Funktechnik
Kenwood ASC (Autorisierte Service Center)
Inhaber: Adem Sarikaya e.K.
Hattinger Str. 57, 44789 Bochum
Tel.: 0234-79213600
e-mail: info@sarikaya-funk.de
www.sarikaya-funk.de

Serwis polecił mi wysłanie TRXa do nich. Zrobiłem to DHLem, być może jest jakaś tańsza opcja.
Zapakowałem w oryginalne kartony i do środka włożyłem kopię rachunku (Difona).
Natomiast serwis zażyczył sobie potem abym zapłacił za kuriera powrotnego albo podesłał swojego. Nie chcieli w ogóle dyskutować ale zdradzili przypadkiem że odsyłają Niemcom.
Napisałem ponownie do Kenwood DL - że wiem o korespondencji przesłanej przez Kenwood HQ do dystrybutorów na całym świecie w której instruowano aby klienci sami wysyłali sprzęt natomiast serwisy miały odsyłać go po modyfikacji na swój koszt. Napisałem też jeżeli serwis odsyła bezpłatnie sprzęt Niemcom a do Polski nie to jest to dyskryminacja. Po kilku dniach otrzymałem powiadomienie z DHLu że przesyłka jest w drodze do mnie.
TRX dotarł z wgranym najnowszym firmware'em i oficjalnym certyfikatem modyfikacji ALC.

Pozdrawiam,
A


  PRZEJDŹ NA FORUM