Opnie o ten-tech Kraków
sklep / serwis
Michale, po Twojej wypowiedzi rozumiem i szanuję Twoje podejście. Dlatego właśnie wyraźnie zaznaczałem, iż mogą istnieć powody, których nie znam i nie rozumiem.

Co do "stabilności" Heila w Europie, IMHO wystarczyło odpisać dosłownie jednym zdaniem, iż - z winy importera - sklep nie jest w stanie wypowiedzieć się na temat tego konkretnego asortymentu. Ale wielotygodniowe ignorowanie powtarzających się zapytań nie było chyba najlepszym rozwiązaniem, i to dla każdej ze stron. Ale... to ponownie tylko moja prywatna opinia, której słuszność (lub nie) pozostawiam szanownym forumowiczom.

Pozdrawiam, życząc wielu sukcesów, gdyż naprawdę brakuje na w SP sklepu z rzetelnym, "życiowym" podejściem do klienta. Twoje zaangażowanie w ten sklep, jako czynnego krótkofalowca, czyli osoby najlepiej rozumiejącej nasze wspólne potrzeby, może tylko pomóc, czego jeszcze raz życzę i za co mocno trzymam kciuki.

Jarek SQ6ZZZ


  PRZEJDŹ NA FORUM