CZY STERTA PUDELEK CZY TS-B2000 na wyjazd PL,gory
No wlasnie,zona w domu ,ty w gorach i samochodzie
STIVEP: Pozbyłem się FT-897, bo teraz w domu mam FT-950 a w teren FT-817. Nadal mi smutno po sprzedaży FT-897. Była mi kasa potrzebna. Przy pierwszej lepszej okazji 897 powróci na łono mojego hamshaku wesoły. FT-897 nie jest najlepszy na każdy wypad. Np. idę w Tatry z żoną. Musisz wziąć prowiant na cały dzień, ubrania na zmianę itd.. do tego FT-897, który z jedną baterią ma z 5kg i może na niego zabraknąć miejsca w plecaku. FT-817 mieści się w bocznej kieszeni i ma 1kg. Chyba jeszcze nie wiesz jaką radość sprawia łączność QRP.

Teraz w sprawie listy z poniższego postu:
- FT-817 OK
- wzmacniacz - na kiego grzyba mi wzmacniacz, nie potrzebuję psuć uroku 817-ki
- skrzynka antenowa - mam ale nie używam i nie muszę zabierać, bo mam zestrojone anteny
- dodatkowe baterie? - no mógłbym zabrać jakiś akumulator litowo-polimerowy z modelu (np 2.2Ah waga około 180g)
- zasilacz do TRXa i wzmacniacza - w teren nie biorę, bo nie biorę też agregatu, szybciej bym pomyślał nad bateriami słonecznymi
- zasiacz do skrzynki antenowej - używam ręcznej a z automatów to LDG ma w ofercie 2 skrzynki zasilane z wewnętrznych akumulatorów
- kable połączeniowe - nie biorę, bo anteny wpinam prosto do gniazda antenowego. Ewentualnie mały motek drucika na przeciwwagę
- anteny - 2 lub 3 teleskopówki na KF i jedna składana HB9CV na 2m mieszczą się razem z radiem w adaptowanym pokrowcu fotograficznym
- narzędzia - jedyne jakie mam zawsze ze sobą to scyzoryk Victorinox

Reasumując: około 1.5kg bagażu radiowego gotowego do pracy w przeciągu 2 minut. To jest moim zdaniem to do czego zostało stworzone FT-817.


  PRZEJDŹ NA FORUM