CQ CQ strajkujący nauczyciel (HAM)
    canis_lupus pisze:

      SQ6ILB pisze:

      A jak to się dzieje, że normalnie w klasie ok. 60% uczniów to tumany dopóki nie zaczną chodzić na korki, i najlepiej do belfra który ich uczy? Wtedy okazuje się, że jednak te 60% tumanów to są ludzie którzy jednak tumanami nie są. Dostają tróje, a nawet czwórki. Czy to spowodowane jest debilnym programem nauczania którego nauczyciel nie jest w stanie realizować?

      A gdzie postulat vs tegoż?



    Nie widzisz różnicy pomiędzy nauką w dwudziestoparoosbowej klasie a korepetycjami, kiedy uczeń ma korepetytora dla siebie? Zobacz sobie jak to wygląda w prywatnych/społecznych szkołach z czesnym, gdzie nauczyciel ma kilkunastu uczniów w szkole. I nie, nie wynika to z płacy, bo prywatne zwykle płaca nauczycielom tyle samo.


Bo spełnienie powyższych postulatów nic nie zmieni, oprócz zarobków nauczycieli.

Pierdy o Większe nakłady na oświatę z budżetu są o wszystkim i o niczym.

Dokładnie Kolego. W co zostaną ulokowane większe nakłady? Podaj mi proszę rzeczowo argumenty. Zmniejszysz tym ilość uczniów w klasie? Postawisz nowe szkoły? Dodatkowy papier toaletowy w kiblach?

Tak ciężko "inteligencji" napisać dokładnie na co te większe nakłady mają być?

Chodziłem do klasy ponad trzydziestoosobowej. Żyję. Nie strajkuję.


  PRZEJDŹ NA FORUM