TOWER by HZ1IM
Witam.

Krata została wykonana w firmie , która robi w metalu

Jednym słowem musimy sobie kupic zakład z hala,wyposarzeniem , zatrudnic fachowcow potrafiących spawac dla jednej kraty?

W stodole , na kolanie ,nie dasz rady .

Taniej będzie kupic taki maszt nawet tu w UK niż kupować cala fabrykę dla jednej kraty.Wspomnę o kolegach z SP robiących kraty .

Poogladac można i tyle ,ale żeby tak realizować cel jakim ma być wieza kratowa ?

HZ1IM jest wlascicielem tej firmy i w ten sposób się reklamuje.

Pozdrawiam, Jozek SP6FPH

PS

Sruby na czerwonej rurze osadzonej na rotorze, po jednym sezonie mogą przestać się obracać, to knot.

Podobnie ma się z lozyskiem oporowym,to co widac to porazka,jak wymienić lozysko, w żaden sposób nie jest zabezpieczone!

Platforma na której jest osadzone lozysko ,przykrecona jest srubami.

Jak wymienisz lozysko ,które z pewnoscia przestanie się obracać!

Zamiast wymiany lozyska ,będzie musial wymienić calosc ,sruby mocujące z pewnascia bedze trzeba potraktować palnikiem!

Wystarczyloby kupic u Japonczykow lozysko oporowe i przykrecic czterema srubami!

Rotor tak umocowany na 100% ulegnie uszkodzeniu!


Pomiedzy platforma a rotorem , powinien być zamocowany tzw tower mounted shock absorber Joint.

https://zapodaj.net/6bdb2a9f17054.jpg.html

https://zapodaj.net/56868cd5e6653.jpg.html

Nie ma shock absorbera,to kolejny knot.

Jak widać z krótkiej wylicznki ,nie jest dobrze!

Powinni zatrudnić mnie na konsultanta ,powiem nieskromnie ,nie jestem drogi.


  PRZEJDŹ NA FORUM