TOWER by HZ1IM |
Witam. Krata została wykonana w firmie , która robi w metalu Jednym słowem musimy sobie kupic zakład z hala,wyposarzeniem , zatrudnic fachowcow potrafiących spawac dla jednej kraty? W stodole , na kolanie ,nie dasz rady . Taniej będzie kupic taki maszt nawet tu w UK niż kupować cala fabrykę dla jednej kraty.Wspomnę o kolegach z SP robiących kraty . Poogladac można i tyle ,ale żeby tak realizować cel jakim ma być wieza kratowa ? HZ1IM jest wlascicielem tej firmy i w ten sposób się reklamuje. Pozdrawiam, Jozek SP6FPH PS Sruby na czerwonej rurze osadzonej na rotorze, po jednym sezonie mogą przestać się obracać, to knot. Podobnie ma się z lozyskiem oporowym,to co widac to porazka,jak wymienić lozysko, w żaden sposób nie jest zabezpieczone! Platforma na której jest osadzone lozysko ,przykrecona jest srubami. Jak wymienisz lozysko ,które z pewnoscia przestanie się obracać! Zamiast wymiany lozyska ,będzie musial wymienić calosc ,sruby mocujące z pewnascia bedze trzeba potraktować palnikiem! Wystarczyloby kupic u Japonczykow lozysko oporowe i przykrecic czterema srubami! Rotor tak umocowany na 100% ulegnie uszkodzeniu! Pomiedzy platforma a rotorem , powinien być zamocowany tzw tower mounted shock absorber Joint. https://zapodaj.net/6bdb2a9f17054.jpg.html https://zapodaj.net/56868cd5e6653.jpg.html Nie ma shock absorbera,to kolejny knot. Jak widać z krótkiej wylicznki ,nie jest dobrze! Powinni zatrudnić mnie na konsultanta ,powiem nieskromnie ,nie jestem drogi. |