Firma TME zniżyła loty ( może to wakacyjna obsługa ? )
    SP5MXF pisze:

    Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić


Nie, nie mozesz bez zgody drugiej strony a ta watpie, ze by sie na to zgodzila.

    SP5MXF pisze:

    Treść korespondencji do TME


Domniemam, ze TME nie zgodzilo by sie na udostepnienie wiadomosci mailowych, bo pewnie w swojej niewiedzy nawet ich o to nie zapytales wiec wlasnie zlamales prawo udostepniajac je.

    Trioda pisze:

    Witam,
    Czy ja dobrze widzę, że kolega najpierw w ciemno kupił przedmiot a dopiero potem sprawdził, że wybrał zupełnie coś innego?


    SP5MXF pisze:

    ...po kilkunastu minutach od złożenia zamówienia dopatrzyłem się, że ten wtyk jest oznaczony jako żeński a inni sprzedawcy oferują go jako męski


Dokladnie. Kolega nie ogarnia a pozniej wylewa zale na forach. To jest poprostu zalosne.

    Trioda pisze:

    Twierdzi kolega, że od obsługi sklepu nic nie można się dowiedzieć – tak?
    Otóż kolega chyba powinien zacząć używać okularów, ponieważ przy wybranym produkcie jest coś takiego..

    - Dodatkowe informacje
    Masa brutto: 1 g

    - Opis katalogowy: szczegóły
    Artykuły powiązane:
    SLF-41T-P1.3E Styk,żeńskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie
    SLM-41T-P1.3E Styk,męskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie,10A
    WC-203 Narzędzie:do zaciskania,terminale,0,5mm2,0,75mm2,1,25mm2


    Przy takich informacjach jak powyżej już przed zakupem pisałbym do sklepu, czy wtyk jest ze stykami czy bez zwłaszcza, że konkurencja także sprzedaje ten wtyk bez styków wesoły


Zamawiam w TME od lat i rzadko mam watpliwosci co do zamawianego towaru (zawsze w wyniku swojej niewiedzy). Ale jezeli takowe wystepuja, to od razu pisze maila lub dzwonie do TME i zawsze otrzymuje satysfakcjonujaca mnie odpowiedz. Moze kolega sp5mxf ma problemy z komunikacja ale to juz jego problem wesoły W w/w przypadku zamawianego wtyku nie mial bym watpliwosci.

    SP5MXF pisze:

    Prowadzę działalność gospodarczą od 2000 roku w zakresie serwisu i sprzedaży, więc wydaje mi się że znam się na sprawach obsługi klienta


Tak-tylko sie Tobie tak wydaje co sam potwierdziles tym tematem.

    Trioda pisze:

    Gdy publikujesz w Internecie treść (nawet swojej) wiadomości reklamacyjnej bez zgody drugiej strony to automatycznie pokazujesz innym kontrahentom, że jesteś niepoważnym przedsiębiorcą, gdyż w razie jakiegokolwiek problemu możesz wszystko upublicznić w internecie. Tak nie robi poważny przedsiębiorca.


    Czy wiesz kolego - ile kosztuje utrata wizerunku firmy przy bezpodstawnym pomówieniu?

    Pewnie sądzisz, że nie pomawiasz ale w rzeczywistości jest inaczej o czym świadczą te zdania: (...)


Na miejscu sp5mxf modlil bym sie o to, zeby TME nie podalo do sadu za znieslawienie.

I jeszcze to:

    SP5MXF pisze:

    Ja osobiście nie życzę sobie żeby osoby nie będące krótkofalowcami odpowiadały na moje posty na tym forum, ponieważ to jest forum krótkofalowców a nie forum onetu.


Hahaha, to sie usmialem. Kolego, to nie koncert zyczen. Otworz swoje forum i rzadz do woli. Tutaj nie rzadzisz.

    Trioda pisze:

    - Wizerunek firmy można bardzo łatwo zniszczyć przez takie treści jak w tym wątku (Ja nie nawołuje do bojkotu TME, ale ta automatyka spowodowała że nawet nie da się sprawdzić produktu przed wysyłkom co próbowałem zrobić)

    W takich wypadkach warto przed dokonaniem zamówienia wysłać zapytanie do sklepu aby być 100% pewnym.

    Jeśli już jednak dojdzie do problemu to powinno się go załatwiać na ścieżce biznesowej a nie wywlekać na publiczne forum.


Dokladnie. Nie wiem jak zalozyciel tematu ale ja prosil bym admina o skasowanie tego tematu i wyslal do niego jak naszybciej taka prosbe. Niemniej to co ludzie tutaj przeczytali nie da sie wymazac jak temat na forum...


  PRZEJDŹ NA FORUM