Firma TME zniżyła loty ( może to wakacyjna obsługa ? )
    SP5MXF pisze:

    Witam, przypadkiem natrafiłem na post jednego z kolegów na temat firmy TME http://sp7pki.iq24.pl/default.asp?grupa=3538&temat=475934

    Temat już został zamknięty przez admina a większość kolegów miała odmienne zdanie od autora, ja ostatnio zamawiałem do nich wtyk "taki ala molex" i od początku do końca same problemy, poczynając od tego że mają na stronie wtyk opisany inaczej niż inne sklepy a na dodatek konsekwentnie trzymają się swojego błędu.
    Pierwszym napotkanym problemem był jakiś niejasny formularz związany z adresem wysyłki i z danymi do faktury, musiałem dzwonić i upewniać się czy wszystko wypełniłem dobrze, na cale szczęście wszystko wypełniłem dobrze. po kilkunastu minutach od złożenia zamówienia dopatrzyłem się że ten wtyk jest oznaczony jako żeński a inni sprzedawcy oferują go jako męski, nijak nie udało się tego sprawdzić jak jest naprawdę bo wszytko zautomatyzowane a handlowcy nie mają jak zapytać magazyniera ponieważ magazynier nie ma czasu mrugnąć okiem taki potok zamówień obsługuje. Przysłali mi obudowy wtyków a nie kompletne wtyki, czego nie ma opisane na stronie produktu, że to tylko obudowa, produkt jest opisany jako wtyk. to tak jak by kupić auto ale bez silnika. Nic nie można dowiedzieć się, nikt nic nie wie i nie rozumie, jakość zdjęcia produktu tragiczna więc nie dopatrzyłem się brakujących pinów. Dla mnie to porażka, a może wakacje im zaszkodziły.
    Jeżeli ktoś jest ich klientem stałym, i zamawia dany produkt do firmy od dawna to nie natrafi na te problemy ale indywidualny klient może się zdziwić.

    Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić, widać tam jasno że pani nie rozumie o co mi chodzi, pomimo szczegółowego wyjaśnienia i zadaje pytanie co tam było nie tak. Ja nie nawołuje do bojkotu TME, ale ta automatyka spowodowała że nawet nie da się sprawdzić produktu przed wysyłkom co próbowałem zrobić.


    SP5MXF pisze:

    Zamówienie było zmieniane w rozmowie telefonicznej z konsultantem, zostało uzupełnione o 2 gniazda ponieważ macie bałagan i nie wiadomo co jest co, jako jedyni macie oznaczone wtyki które zamówiłem jako żeński, wszyscy inni sprzedawcy mają zaznaczone te wtyki jako męskie, więc domówiłem dwa gniazda które podobno są męskie, żeby w razie kłopotów poradzić sobie, ponieważ u was nikt nie potrafi sprawdzić czy macie błędy na stronie. Nie wiecie co sprzedajecie ? czy może TYLKO dla was producent zmienił konstrukcję tych złącz, sprzedając je wam pod tym samym oznaczeniem. Ja posiadam takie złącza i według mnie macie błędy na stronach, nic nie potraficie sprawdzić, pomimo rozszerzonego zamówienia po konsultacji z konsultantem nadal realizujecie pierwsze zamówienie, totalny bałagan.

    Teraz bardzo żałuję że złożyłem u was to zamówienie, a nie w firmie rs-online w której nie dość że taniej, to jeszcze wszystko jest opisane prawidłowo i nie ma wątpliwości że ten towar który mają na magazynie to jest to co mnie interesuje, czyli ten wtyk jest opisany jako męski, tu link:

    https://pl.rs-online.com/web/p/obudowy-do-zaciskow-zagniatanych/4906429/?sra=pmpn

    a u was

    https://www.tme.eu/pl/details/elp-06v/zlacza-sygnalowe-raster-450mm/jst/

    U was wtyk o identycznym symbolu jest opisany jako żeński, nic z wami nie można normalnie wyjaśnić ani załatwić, nawet gdy niby się udało po rozmowie z konsultantem, to nie zgadza się to z tym co mi podesłaliście.

    Treść korespondencji do TME, po nie długim czasie przeprosiłem ich za ten lis i napisałem że mnie trochę poniosło a po kliku dniach wyszło na to że jednak miałem rację, sprawa nadal nie jest załatwiona i czeka w kolejce reklamacji, zamówiłem już w innym serwisie, wszytko doszło perfekcyjnie i bez problemu.



Witam,
Czy ja dobrze widzę, że kolega najpierw w ciemno kupił przedmiot a dopiero potem sprawdził, że wybrał zupełnie coś innego?

„..po kilkunastu minutach od złożenia zamówienia dopatrzyłem się, że ten wtyk jest oznaczony jako żeński a inni sprzedawcy oferują go jako męski..”

To tak, jakby świadomie kupić samochód z wadą a potem narzekać, że ktoś nam wcisnął bubla wesoły


Twierdzi kolega, że od obsługi sklepu nic nie można się dowiedzieć – tak?
Otóż kolega chyba powinien zacząć używać okularów, ponieważ przy wybranym produkcie jest coś takiego..

- Dodatkowe informacje
Masa brutto: 1 g

- Opis katalogowy: szczegóły
Artykuły powiązane:
SLF-41T-P1.3E Styk,żeńskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie
SLM-41T-P1.3E Styk,męskie,0,5÷1,25mm2,20÷16AWG,EL,cynowany,zaciskanie,10A
WC-203 Narzędzie:do zaciskania,terminale,0,5mm2,0,75mm2,1,25mm2


Przy takich informacjach jak powyżej już przed zakupem pisałbym do sklepu, czy wtyk jest ze stykami czy bez zwłaszcza, że konkurencja także sprzedaje ten wtyk bez styków wesoły


Rozumiem, że można wstać lewą nogą albo słońce zbyt mocno przygrzało w głowę, ale nie powinno być to powodem, aby od razu obrzucać błotem sklep, który jednak ma bardzo dobre opinie u wielu osób. Chyba osoba, która zajmuje się pomiarami (a ty kolego masz przecież w stopce napisane: Pomiary, to jest "to" co mnie kręci. / sp5mxf.com) sprawdza wszystko dwa razy. Jeśli nie sprawdzasz (a co widać po tym zakupie w ciemno) to kiepski z ciebie pomiarowiec smutny


    SP5MXF pisze:

    Prowadzę działalność gospodarczą od 2000 roku w zakresie serwisu i sprzedaży, więc wydaje mi się że znam się na sprawach obsługi klienta, informowania klienta oraz na temacie fotografii produktowej, nie wiem kim ty jesteś ponieważ nie podałeś swojego znaku krótkofalarskiego, więc nawet nie wiadomo z kim rozmawiam, nie jest to satysfakcjonująca sytuacja, pisząc posta na forum krótkofalarskim oczekiwał bym odpowiedzi od krótkofalowca nie wstydzącego się swojego znaku, w innym przypadku dziękuje koledze za opinię.


Jeśli jesteś takim poważnym przedsiębiorcą to powinieneś wiedzieć, że rozmów biznesowych (wiadomości e-mail) nie upublicznia się bez zgody drugiej strony.

Gdy publikujesz w Internecie treść (nawet swojej) wiadomości reklamacyjnej bez zgody drugiej strony to automatycznie pokazujesz innym kontrahentom, że jesteś niepoważnym przedsiębiorcą, gdyż w razie jakiegokolwiek problemu możesz wszystko upublicznić w internecie. Tak nie robi poważny przedsiębiorca.


Czy wiesz kolego - ile kosztuje utrata wizerunku firmy przy bezpodstawnym pomówieniu?

Pewnie sądzisz, że nie pomawiasz ale w rzeczywistości jest inaczej o czym świadczą te zdania:
- Firma TME zniżyła loty
- Nic nie można dowiedzieć się, nikt nic nie wie i nie rozumie, jakość zdjęcia produktu tragiczna więc nie dopatrzyłem się brakujących pinów. Dla mnie to porażka, a może wakacje im zaszkodziły.
- Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić, widać tam jasno że pani nie rozumie o co mi chodzi, pomimo szczegółowego wyjaśnienia i zadaje pytanie co tam było nie tak.
- Zamówienie było zmieniane w rozmowie telefonicznej z konsultantem, zostało uzupełnione o 2 gniazda ponieważ macie bałagan i nie wiadomo co jest co
- Według mnie macie błędy na stronach, nic nie potraficie sprawdzić, pomimo rozszerzonego zamówienia po konsultacji z konsultantem nadal realizujecie pierwsze zamówienie, totalny bałagan.
- Zdjęcie jest kiepskiej jakości, tylko jedno i jeszcze z takiego kąta że nie widać że tam nie ma pinów. Mniejsze sklepy internetowe bardziej dbają o jakość fotografii produktowej i treści związanej z produktem. Jak dla mnie lipa na całej linii.
- Bo zdjęcie jest do dupy, dzieci robią lepsze, po za tym usiłowałem wyjaśnić sprawę wcześniej przed zamówieniem przez telefon i nijak się nie dało. A o kasę wcale mi nie chodzi, to żadne pieniądze, chodzi o zawracanie doopy zamiast profesjonalne podejście do klienta.

- Ja jedynie napisałem że obecnie firma TME działa jakby na innych obrotach, opisałem swoje doświadczenia ale użalania tu nie wykazałem, jedynie zdecydowane pogorszenie kompetencji pracowników TME. Ja tu nie opisywałem mojego problemu tylko problem firmy TME.


Polecam na przyszłość sprawdzać dokładnie, co się kupuje przed finalizacją zamówienia a nie mieć pretensje do całego świata po zakupie!
Raczej słabo się znasz na sprawach obsługi klienta skoro swoją frustrację spowodowaną niezdarnością wylewasz na publicznym forum.


    SP5MXF pisze:

    Ja osobiście nie życzę sobie żeby osoby nie będące krótkofalowcami odpowiadały na moje posty na tym forum, ponieważ to jest forum krótkofalowców a nie forum onetu. Gdybym chciał dyskutować z każdym to napisał bym ten post na onecie czy na elektrodzie, ja nigdzie tam nie napisałem ponieważ nie życzę sobie dyskusji z anonimowymi trolami, chcę rozmawiać z uczciwymi osobami nie wstydzącymi się kim są. Znak krótkofalarski jednoznacznie identyfikuje dyskutanta. Więc możesz się wypowiadać ale nie rób tego w moim kierunku ponieważ nie życzę sobie z tobą rozmawiać ani z żadnymi anonimami nie mającymi znaku. Swoje posty kieruję wyłącznie do osób które nie wstydzą się kim są i są zarejestrowane pod własnym znakiem na forum, dla mnie to jest element transparentności i uczciwości. Łatwo robić z kogoś idiotę chowając się za jakimś "bomblem". Tak że może się wypowiadać, ale do mnie nie rób tego więcej, ponieważ nie po to rejestrowałem się na forum jawnym przeznaczonym dla uczciwych ludzi żeby trolować z anonimem, z dość ciekawego wątku zrobiło się szambo.


Gdybyś kolego uważnie przeczytał regulamin tego forum to byś wiedział, że osoby na nim się rejestrujące nie mają żadnego obowiązku wpisywania w nick swojego znaku krótkofalarskiego.
Zresztą - jak dzwoni do ciebie potencjalny klient to też od niego wymagasz od razu pełnych danych osobowych?


KONIEC KOŃCÓW
- Wizerunek firmy można bardzo łatwo zniszczyć przez takie treści jak w tym wątku (Ja nie nawołuje do bojkotu TME, ale ta automatyka spowodowała że nawet nie da się sprawdzić produktu przed wysyłkom co próbowałem zrobić)
- Porządny przedsiębiorca (a jest nim osoba prowadząca działalność gospodarczą 18 lat) nie wywleka problemów biznesowych na publicznym forum.
- Porządny przedsiębiorca nie ujawnia na publicznym forum wiadomości e-mail (Jak by ktoś nie wierzył to mam korespondencję mailową i mogę udostępnić).
- Porządny przedsiębiorca nie segreguje ludzi na tych ze znakiem krótkofalarskim i bez.
- Porządny przedsiębiorca szanuje innych ludzi (Nie wiem czy jesteś niedorozwinięty czy nie jesteś, ja nie mam uprawnień żeby to zbadać, nie jestem lekarzem,)


ESENCJA
    SP5MXF pisze:

    Ja też uważam że nie powinieneś zostawać krótkofalowcem, brać krótkofalarska powinna stosować się do tzw. ham spirit.
    wszyscy krótkofalowcy to jedna rodzina i wszyscy muszą traktować innych kolegów z szacunkiem,

    Ci krótkofalowcy o najwyższym statusie społecznym jakoś nie mają z tym problemu i nigdy nie zauważyłem objawów bufonady u nich, natomiast zdarza się zauważać u tych dopiero co upieczonych, przejawiają zachowania zbliżone do kręgów CB

    Krótkofalowcy o długim stażu zazwyczaj też wiedzą jak należy się zachować a jak coś przeskrobią a to może zdarzyć się każdemu, potrafią użyć słowa przepraszam i przyznać się do winy


Najpierw piszesz, że wszyscy krótkofalowcy to jedna rodzina i wszyscy muszą traktować innych kolegów z szacunkiem ale sam dzielisz ludzi na lepszych i gorszych.
Po twoich wypowiedziach zaprzeczasz całkowicie stwierdzeniu, że krótkofalowcy o długim stażu wiedzą jak się zachować w określonych sytuacjach.


Najpierw objechałeś sklep po całej linii (treści nie trzeba już powtarzać) a gdy do dyskusji włączyły się osoby które są zadowolone z oferty/obsługi tego sklepu to w każdej swojej odpowiedzi starasz się udowodnić, że nikt nie ma racji tylko ty.


Wiesz - każdemu przedsiębiorcy zdarza się popełnić błędy bo nikt nie jest idealny ale nie można robić z afery na 3 strony z tak prostej sprawy jaką jest wtyk bez styków w środku zwłaszcza, że konkurencja też często sprzedaje takie wtyki bez styków. W takich wypadkach warto przed dokonaniem zamówienia wysłać zapytanie do sklepu aby być 100% pewnym.

Jeśli już jednak dojdzie do problemu to powinno się go załatwiać na ścieżce biznesowej a nie wywlekać na publiczne forum.


  PRZEJDŹ NA FORUM