Firma TME zniżyła loty ( może to wakacyjna obsługa ? )
    Bombel pisze:

    No jeżeli osoba prowadząca biznes jak to mówisz od 2000r tak się użala nad taką pierdołą to przepraszam bardzo. Więcej już się nie wypowiem bo...to forum dla krótkofalowców a ja stety bądź niestety znaku nie posiadam. Życze udanego rozwiazania problemu.Pozdrawiam NR037.AMEN


Dzięki że już się nie wypowiadasz bo te wypowiedzi są prowokacyjne, już drugi raz napisałeś że się użalam, powinieneś czytać ze zrozumieniem a to jak widać słabo ci wychodzi, napisałem wyraźnie, że aby rozwiązać problem nadpłaciłem i kupiłem dodatkowo gniazda które to okazały się tylko oprawką jak i wtyki więc zamówiłem u innego dystrybutora i problem rozwiązałem. Skoro rozwiązałem problem ponosząc dodatkowe koszty to gdzie tu użalanie, ja jedynie napisałem że obecnie firma TME działa jakby na innych obrotach, opisałem swoje doświadczenia ale użalania tu nie wykazałem, jedynie zdecydowane pogorszenie kompetencji pracowników TME. Ja tu nie opisywałem mojego problemu tylko problem firmy TME. W taki sposób kilku klientów już stracili a przynajmniej dwóch. Jak już komuś odpowiadasz, to odnoś się do problemu a nie baw się w psychologa i nie zgaduj czy ktoś się użala czy nie bo to nie jest przedmiotem dyskusji, przedmiotem dyskusji jest profesjonalizm lub jego brak pracowników firmy TME. Pisząc że ktoś się użala nad pierdołą ewidentnie prowokujesz próbując poniżyć, to zwykłe trolowanie na które ja nie mam ochoty. Proszę anonimowych użytkowników, nie mających znaku krótkofalarskiego, o nie zabieranie głosu w dyskusji w wątku który ja założyłem i nie urządzanie wycieczek osobistych na temat mojego stanu emocjonalnego, tak że Bombel nie wiem kto cię skrzywdził ale na pewno nie ja więc nie odgrywaj się na mnie, znajdź sobie inną ofiarę której będzie dokuczał.

Amen


  PRZEJDŹ NA FORUM