Opinie o Conspark Gdynia
sklep / serwis
Miałem niestety możliwość korzystania z tego sklepu.
Niestety bo o ile obsługa bardzo miła, bardzo szybkie realizacje zamówień to problemy zaczynają się gdy sprzęt zaczyna szwankować.

Niespełna po 1.5 miesiąca od kupna sprzętu, ujawniła się wada.
Pierwsza naprawa serwisowa (na zasadach gwarancji) trwała ok. 1 miesiąca.
Wada niestety nie została usunięta, zatem pomimo szczerej sympatii do pracujących tam Państwa, zgłosiłem kolejną reklamację tylko tym razem na zasadach rękojmi, z prośbą o wymianę na nowy sprzęt wolny od wad.

Niestety Ci Państwo nie rozumieją przepisów i dokonali kolejnej naprawy, wymieniając stosowny moduł w transciwerze, pomimo pisma w którym jasno i rzeczowo prosiłem o wymianę na nowy zamiast naprawy.
Sprawą musiał się zająć rzecznik konsumentów, który to wyjaśnił przedsiębiorcy na czym polega gwarancja, a na czym rękojmia i dlaczego nie dokonuje się samodzielnie wyboru sposobu usunięcia wady.
Sprawa jest jeszcze w toku, ale jak na tak szanującą się firmę, istniejącą od wielu lat, liczyłem na pełen profesjonalizm, tym bardziej, że jest to nowa radiostacja i była używana zaledwie ok. 1.5 miesiąca a tam leży już łącznie prawie 3 miesiące.

Tego właśnie brakuje w polskich firmach - to przedsiębiorca powinien informować konsumenta o możliwościach w usunięciu wad, a nie narzucać.
Z tego też powodu muszę niestety ocenić negatywnie sklep/serwis Con-Spark. Bo co komu po opinii kiedy wszystko działa jak należy, o całości świadczy przede wszystkim podejście do klienta przed i PO ZAKUPIE.


  PRZEJDŹ NA FORUM