Dla tych co z Chin
Był okres świąt i przesyłki się opóźniały. Te z pierwszej połowy grudnia właśnie przychodzą. Wczoraj takie dostałem.
Sprawź na ebay jaki sprzedawca podaje ETA (Estimated time of arrival).
Jeśli został przekroczony, to skontaktuj się ze sprzedawcą i napisz mu że przesyłka nie dotarła. Jeśli to uczciwa firma, to Ci odpowie, pewnmie za pierwszym razem że bardzo przeprasza i prosi o cierpliwość. Jeszcze trzeba poczekać i ponowić kontakt. Czasem przesyłki giną i wysyłają drugi raz.

Jeśli ETA jest mocno przekroczony i sprzedawca cię olewa, to reklamuj poprzez paypal - oni zbadają temat i zwrócą Ci pieniądze. Paypal jest w Polsce i jeśli system nie pozwala już na wprowadzenie reklamacji on line,to można tam zadzwonić i wprowadzą reklamację ręcznie. Ja miałem już ze 3 takie zwroty. Są bardzo sympatyczni i poczuwają się.

To że jest numer przesyłki jeszcze o niczym nie świadczy, gdyż numer jest nadawany w momencie zgłoszenia przesyłki do przewoźnika. Można przesyłkę zgłosić i nie dostarczyć. Tak robią Ci co oszukują. Przesyłka jest w systemie, ale nic się z nią dalej nie dzieje. Tak działają oszuści. Ale jeśli płatność jest przez Paypal, to zgłosisz reklamację i dostaniesz zwrot kasy tą samą drogą, którą płaciłeś.

W Paypal masz 6 miesięcy na reklamację. W Ebay krócej, często poniżej niektórych ETA. Ebay też odsyła z reklamacjami do Paypala.

Dlatego też wolę Ebay niż Aliekspress bo tu jest sprawdzony pod tym wzgledem Paypal a na Ali niema.



  PRZEJDŹ NA FORUM