Opinie o Conspark Gdynia
sklep / serwis
    SP9QQE pisze:

    Dziwna polityka serwisowa sort klientów.

    Kupiłem nowe radio Yaesu FT-857d w Polskiej firmie (Con-spark) żeby nie nabijać kabzy szarej strefie i dostaje taki prezent.

    Telefonując do firmy Con-spark zapytałem miłą panią czy można zerwac plombę gwarancyjną bo chcę zamontować tcxo-9. W odpowiedz usłyszałem tak tyko muszę napisać prośbę do serwisu o zerwanie plomby gwarancyjnej i otrzymanie nowej.... i padło od pani pytanie czy zakupiłem tcxo-9 u nich w firmie bo jeżeli nie to radio trzeba do nich radio wysłać i zapłacić 60pln+koszt wysyłek poruszony .

    Czym się różni produkt tcxo-9 Yaesu EU od tcxo-9 Yaesu PL ?
    W Instrukcji obsługi oryginalnej i tłumaczonej nie ma nic na temat utraty gwarancji w przypadku instalacji tcxo-9 a istnieje takowy rozdział z całą procedurą montażu.

    Ja osobiście czuje niechęć i wstręt do takich praktyk i myślę że to był ostatni produkt który kupiłem w firmie Con-spark.



Sprawdź czy masz w warunkach gwarancji cokolwiek na temat plomby. Jeśli nie, to moim zdaniem spokojnie możesz ją zerwać nie tracąc gwarancji. Pytanie jak bardzo będzie Ci się chciało potem przepychać z serwisem.


  PRZEJDŹ NA FORUM