Tygodnik Krótkofalowca - last call
Pytania:

1. Przy jakich instytucjach Wasza redakcja posiada akredytacje??
- Sejm RP?
- Senat RP?
- UKE?
- MC
- MON?
- Inne??
2. Kto jest de iure wydawcą ,,Tygodnika Krótkofalowca"?
- PZK??
- konkretna osoba fizyczna??
3. Ile punktów ma przypisanych ,,Tygodnik Krótkofalowca" jako publikacja i dlaczego jeszcze nic nie zrobiono aby ten stan zmienić?
- Nie ma Was ani w bazie JCR ani też nie przyznano Wam jeszcze Impact Factor
- Trochę przespaliście sprawę bo najwcześniej w przyszłym roku może być przeprowadzana ponowna ocena - z resztą warto poczytać TO i stronę Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
4. Czy dla ,,Tygodnika Krótkofalowca" został już nadany już numer ISSN oraz czy Tygodnik został już zaresjestrowany w Repzytorium Cyfrowym Biblioteki Narodowej ?
- jeśli jeszcze tego nie zrobiono, to kiedy ma to nastąpić??
- rozumiem, że Redakcja i Wydawca TK są świadomi co to jest tzw.
,,Egzemplarz Obowiązkowy ??
5. Czy Redakcja TK wystawia dla osób współpracujących legitymacje prasowe oraz zaświadczenia potwierdzające współpracę niezbędne dla uzyskania Międzynarodowej Legitymacji Dziennikarskiej czy to za pośrednictwem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich czy też Stowarzyszenia Dziennikarzy RP
6. Gdzie jest dostępny dokument zawierający tzw. ,,Wskazówki Redakcyjne" - przykładowo podobny do TEGO
7. Czy redakcja zapewnia narzędzia pracy w postaci licencji na oprogramowanie (np. Adobe Photoshop, Adobe InDesign lub cały pakiet Master CC)??

P.S. Co Was naszło z tym angielskim i tylko angielskim - język przereklamowany. Dajcie znać jakbyście coś z niemieckim szykowali cool


  PRZEJDŹ NA FORUM