Szukam transcievera kf |
EI2KK pisze: SP1AP pisze: Nie będę Irku wiele deliberował, bo widzę, że nawet nie umiesz poprawnie oznaczać jednostek pojemności AKU, ani pobieranego prądu. Przede wszystkim w samochodach z reguły są używane akumulatory o pojemności 45-60 Ah, a wspomniany przeze mnie IC-703PLUS był zasilany z AKU 17 Ah(nie ah). Natomiast wymieniany przez Ciebie TS-480HX pobiera prawdopodobnie około 15 razy więcej i musiałby dla takiego okresu pracy być zasilany z akumulatora mającego grubo ponad 200 Ah, czyli od autokaru, TIR'a, czy nie wiem jakiego czołgu, bo ja przy żadnym aucie osobowym AKU o tak potężnej pojemności nie widziałem. A już pisanie o akumulatorach 800 Ah to wybacz, ale jest dla mnie śmieszne. Coś te Twoje wyliczenia nijak się mają do rzeczywistości, daruj! ![]() A skad ci sie wzial samochod osobowy? Tak ustaliles, zeby pasowalo do twojej teorii? Wroc do pierwszej strony i zobacz do jakiego auta ten TRx ma byc podlaczany, tylko wtedy bedziesz musial wymyslec jakas inna teorie, czemu nie TS-480HX.. Alternatywa jest walniecie focha.. ale tak z samego rana...? Znowu uciążliwe dociekania i dzielenie włosa na dziesięcioro. A czy samochód terenowy nie jest osobowym, tylko ciężarówką ważącą 7 ton? Czy nawet jak tyle waży, to nie posiada AKU o poj. max 75 Ah? Czy może w Eire są akumulatory do terenówek mające 800 Ah? Jak zwykle fochy to idą wciąż nie ode mnie! ![]() Upierdliwość to cecha ciężka do zniesienia, ale trudno. ![]() |