Problem z reklamacją radia Luiton LT825 UV
    sp6xrh pisze:

    Witam,
    mam pytanie do kolegów szczególnie tych którzy posiadają podobne radio, czy Wam również radio wytwarza dziwne dźwięki w głośniku w momencie otwarcia blokady szumów oraz wyciszenia audio (coś jakby brum)?
    Ten sam "dźwięk" słyszą w tle też moi korespondenci podczas rozmowy z tego radia.

    Problem objawia się niezależnie od częstotliwości oraz rodzaju zasilania (sprawdzałem nawet na akumulatorze - bez zmian).

    Poniżej nagrałem filmik z tym problemem:

    https://youtu.be/KNQOuNUNBOM

    Od dłuższego czasu walczę z tym problem z serwisem wasserman, odesłałem im radio. Żałuję, że kupiłem u tych "profesjonalistów" bo radio od miesiąca leży u nich, dopiero ostatnio dostałem odpowiedź że skierowali je do producenta celem przeprowadzenia ekspertyzy i ewentualnej naprawy.

    Dodatkowo twierdzą, że "uwagi które zgłosił Pan względem działania radia nie kwalifikują się jako usterka lub wada produktu. Wszystkie funkcje które umożliwiają korzystanie z urządzenia w sposób do którego zostało ono skonstruowane działają prawidłowo."


    Po prostu łapy mi opadają,
    proszę kolegów informacje
    1. Jeśli ktoś ma takie samo radio - czy też zauważyliście ten problem
    2. Na co się powołać w walce z serwisem

    Pozdrawiam
    Rysiek SP6XRH



Warto pamiętać, że przy zakupach przez internet możemy oddać sprzęt (np. radiostację) - w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostarczenia przez kuriera towaru spowrotem do sprzedawcy a jeśli konsument nie został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy, to termin na odstąpienie wydłuża się o 12 miesięcy od dnia upływu terminu 14 dni.


Przy sprzęcie radiowym 14 dni to sporo czasu by go przetestować a w razie problemów zamiast bawić się w serwis najlepiej odesłać taki sprzęt do sklepu, bowiem przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.


Warto o w/w wiedzieć, ponieważ wielu przedsiębiorców przy internetowej sprzedaży towarów nie dołącza druku odstąpienia od umowy a zarazem wielu konsumentów nawet nie zwraca uwagi na taki ważny dokument, który może im później pomóc w trudnych sytuacjach.


Źródło:
http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/



  PRZEJDŹ NA FORUM