Zespoły Robocze PZK 2016 |
SP1AP pisze: Canis ale ja też dostawałem zwroty moich kart QSL wysłanych np w listopadzie poprzedniego roku gdy adresat miał jeszcze opłacone bieżące składki, ale kiedy karta dotarła do jego oddziału w styczniu lub lutym nowego roku, to zwracano mi ją z adnotacją, że adresat nie jest obsługiwany. Czy tak powinno być? Przecież ja z nim miałem łączność gdy był w PZK i kartę do biura QSL też wysłałem w czasie gdy był on przez biuro QSL obsługiwany, więc co jest grane? Statut PZK § 7 1. Członkostwo zwyczajne i nadzwyczajne w PZK, a wraz z nim prawa i obowiązki wynikające z niniejszego statutu ustają w wyniku: b) nie opłacania składki członkowskiej przez okres dłuższy niż 3 miesiące od wymaganego terminu Praktycznie tym terminem jest data 15 kwietnia. Stąd też adnotacja biura QSL "nie obsługiwany" w styczniu lub lutym nowego roku nie była możliwa. SP1AP pisze: Ja uważam, że pracownik CB QSL gdy ma wątpliwości, to powinien chociaż przeczytać datę na karcie, nie? Biuro QSL działa w oparciu o dane z OSEC https://pzk.org.pl/osec_ec_members_view.php Można sprawdzić czy adresat wysyłanej karty jest w OSEC "na zielono": znak obsługiwany przez Biuro QSL |