Zespoły Robocze PZK 2016
Ja zrezygnowałem 22 października 2016 wysyłając do prezesa oraz członków zespołu ds informatyzacji poniższego maila:

    canis_lupus pisze:



    Poniżej gotowe do dyskusji założenia do strony internetowej. Napisane
    przeze mnie przy udziale Wojtka Bielaka "Siwego". Założenia są trochę
    przygotowane jak SIWZ, czyli do przekazania potencjalnemu wykonawcy.
    Należy jednak skonsultować je z zespołem ds. propagandy.

    Jednocześnie jest to na dzisiaj ostatnia rzecz jaką robię w tym zespole
    ze względu na całkowity brak chęci współpracy ze strony prezesa. Nie
    wiem jak reszta kolegów, ale ja w tej formie wspólnej pracy nie widzę.
    Jeśli jednak PZK i jego władze stwierdzą, że chcą realnie działać -
    jestem do dyspozycji.

    Założenia:

    1. Silnik darmowy i otwarty z szerokim wsparciem społeczności tak aby
    każdy mógł przejąć administrację stroną.

    2. Responsywność.

    3. WCAG 2.0 na poziomie AA.

    4. Archiwum dokumentów z wyszukiwaniem po słowach kluczowych.

    5. Wyszukiwanie po treści i tytule newsa.

    6. CMS pozwala na wyznaczenie użytkowników administrator, redaktor,
    moderator itp.

    7. Komunikaty (np. sekretariatu) powinny być prezentowane w formie
    tekstowej z opcjonalną możliwością pobrania pliku PDF i formatowaniem
    "do wydruku".

    8. Osadzony na stronie kalendarz google z wpisanymi zawodami z możliwością
    importu do swojego kalendarza google. Kalendarz powinien być podzielony
    na kategorie (CW,SSB,KF,UKF,mikrofale itp) tak, żeby każdy mógł sobie
    zaimportować tą część, która go interesuje.

    9. Kalendarz zawodów powinien zawierać linki do aktualnych regulaminów
    zawodów.

    10. Formularze online do kontaktu z władzami PZK oraz możliwość
    wypełnienie deklaracji przystąpienia.

    11. Strona powinna się poprawnie wyświetlać na aktualnych na dzień
    oddania wersjach przeglądarek IE, FF, Safari, Chrome oraz ich wersjach
    mobilnych.

    12. Kodowanie znaków UTF-8, kodowanie strony zgodne z XHTML, strona
    powinna poprawnie przechodzić walidację W3C z pominięciem błędów
    spowodowanych edytorem WYSIWYG.

    12,5. Motyw musi być w pełni zgodny z wymaganiami CMSa.

    13. Brak elementów Flash i Java.

    14. SSL.

    15. Możliwość zmiany adresu panelu do zarządzania stroną.

    16. Możliwość tworzenia podstron ze zbliżoną do multisite, tak aby każdy
    oddział mógł łatwo stworzyć własną podstronę w domenie pzk.org.pl,
    zgodną graficznie z główną stroną. Silnik i wtyczki podstron powinny
    być aktualizowane wraz ze stroną główną i przez tego samego
    administratora. Dodatkowo możliwość łatwego kopiowania treści ze stron w
    multisite na stronę główną (np. newsów) uwzględniając wszystkie
    meta-informacje (np. ikona wpisu). Dodatkowo motywy: Strona główna, OT,
    Klub.

    17. Brak elementów śledzących (facebook, google). - do rozważenia -
    plusy analytics.

    18. Możliwość łatwego osadzania treści multimedialnych (grafika jpg,
    png, gif, filmy z YT, Vimeo) w tekstach.

    19. Zaimplementowany BIP. - do rozważenia BIP na osobnym serwisie.

    20. Integracja z systemem OSEC. Integracja do tego stopnia, że człowiek
    z nieopłaconą składką ma po zalogowaniu dostęp jedynie do informacji jak
    składkę opłacić a nie do zamkniętej części forum.

    20,5. Strona dostępna jedynie dla członków z opłaconą składką -
    informacja wyciągnięta z OSEC.

    20,7. Połączenie GoogleAuth <= OSEC.

    21. Obsługa wtyczek.

    22. Forum dostępne dla wszystkich z wydzieloną niewielką częścią dla
    WSZYSTKICH członków PZK - na sprawy wewnętrzne PZK. Użytkownicy
    oczywiście połączeni z OSEC, na podstawie którego będzie automatycznie
    przyznawany dostęp do części zamkniętej

    23. Punkty startowe na głównej stronie: Newsy, forum, osec, dokumenty, itp.

    24. Forum - preferowane rozwiązanie dedykowane do for zintegrowane z CMS.

    25. Strona "zielona" w google page speed bez agresywnych metod keszowania.

    26. Cloudflare (CDN)

    27. Template strony nie będzie zawierała więcej niż 4 kolory i 20 plików
    graficznych



  PRZEJDŹ NA FORUM