Zespoły Robocze PZK 2016 |
canis_lupus pisze: SP3_SWL pisze: W normalnym stowarzyszeniu np. RSGB. przy jakichkolwiek wyborach na obojętnie jakie stanowisko są publikowane życiorysy kandydatów w dziale Spotlight w Radcomie , jest to sposób normalny i uczciwy .U nas zawsze byli "przyjaciele królika " . Ale wiesz, że tutaj nie było wyborów? Z tego co wiem, to w zespołach sa ludzie, którzy deklarowali chęć pomocy. Po prostu. I za darmo. Generalnie polegało to na tym, kto się zaoferował z pomocą i kogo zaproponował dalej, żeby im się lepiej pracowało. Pro bono. Rzućmy więc okiem na składy: Zespół ds. Informacji i Promocji: SP9MRN, SP9ENO, SQ9D - bo zajmowali się tym w sumie już wcześniej, tylko nikt nie zwrócił na to uwagi SP5XMI - bo ma cholernie dużą wiedzę na temat mediów społecznościowych i redagowania wszelkiej user-friendly treści, jest na czasie i mu się chce. Pokazał to zresztą w Międzylesiu prezentacją mocno korespondującą z naszą. SQ7AN - KP SQ8MXS - pzk.info.pl. biuletyny Zespół ds Informatyzacji PZK SQ9WTF, SQ9ZAQ, SQ9PBS - Ryjek SP9KGP łamane przez Hackerspace. PBS tworzeniem stron smaruje chleb, ja i Canis administrowaniem serwerami. Liderem jestem bo się zgodziłem i bo w sumie byłby jeszcze większy butthurt środowiska, gdyby został nim canis lub pbs. Nie wiem jak na propozycję odpowiadali inni koledzy, czyli... ...SP1THJ - poprzednik SP5ELA na stanowisku admina i w sumie nie wiem, nie odrobiłem zadania z historii. SQ6ILS - Vce ds. technicznych w OT01. Skoro Waldek go rekomendował, to ja mu wierzę. Zespół ds Szkoleń i Młodzieży SP5XO - konsultant ds. dydaktycznych, wykładowca @ Radioreaktywacja (świetna prezentacja w Międzylesiu) SP5PY - konsultant techniczny, wykładowca @ Radioreaktywacja SP9KWI - Krzysiek z klubu z Alwerni, napierdzielał ostatnio lekcje w szkołach jak wariat jedna po drugiej Jak kogoś pominąłem (a wiem że pominąłem z ostatniego zespołu SQ6PPI i lidera SP7V) to ze względu na to, że mi wyleciało z głowy co by przy nich napisać bo mnie dopada skleroza w młodym wieku. Wspomagałem się googlem |