Nasz PZK po burzeninowym liftingu A.D. 2016. |
sp9aki pisze: canis_lupus pisze: A jakie są stałe comiesięczne wydatki? W sensie na co i w jakiej kwocie? Andrzej SP9ENO, w swoim artykule http://www.pzk.gliwice.pl/2016/07/kiedy-rewolucja-zmiany-w-pzk/ ujawnia w p. 3 kwotę za czynsz i media (siedziby Sekretariatu PZK) na ok. 10k zł. Czy nam jest niezbędna taka powierzchnia tego lokalu (ca. 250 m2) dla umożliwienia prac biurowych dla dwóch osób, w porywach sześciu? Z prostej arytmetyki wychodzi ponad 1,5 k zł/mc. W ramach powszechnych oszczędności w PZK, proponuję przeprowadzkę Sekretariatu PZK do tańszej (mniejszej siedziby). Staram sobie wyobrazić te 250 m2, to jakby ponad 12 dużych pokoi mieszkalnych, każdy po 20 m2. Komu to potrzebne? W Bydgoszczy jest OT. Nie można by tego połączyć i płacić jeden czynsz? Sądzę, że zarówno OT jaki sekretariat na tym mogli by zyskać. Nie wiem czy da się zaoszczędzić na obsłudze QSL. Nic o tym nie wiem, ale może warto pogadać z pocztą polską lub inpostem? Księgowość biorąca 1000zł miesięcznie. Nie wiem jak w Bydgoszczy, ale w Krakowie za obsługę księgową fundacji płaci sie 300-400zł miesięcznie. TPSA + ERA – około 1,7 tyś- rozumiem, że internet do sekretariatu i jakaś komórka? 140zł miesięcznie. Też niemało. Jakby tak użyć internetu w komórce? Nie sądzę, żeby sekretariat miał ogromne zapotrzebowanie na transfer. Normalny abonament z netem to jest ok 50zł/mc. Ale tu może być problem terminowej umowy. Rozliczenia z ZUS+US – ok. 6tyś - nie wiem co się pod tym kryje. Ale jeśli podatki od umów z ludźmi - to może należało by je zinwentaryzować? |