Akcja "Tu mieszka krótkofalowiec - tu wezwiesz pomoc" |
[quote=canis_lupus] SP2LIG pisze: SQ9APD pisze: ...... Lepiej dłużej przeprowadzić wywiad o 1-2 minuty, niż zamiast "śmigła" wysłać do chorego "blaszankę". Nie zgodzę się z Twoim tokiem rozumowania tz jeżeli jest zgłoszenie że jest zawał serca w mieście w blokowisku to ten co przyjmuje zgłoszenie z punktu kuma że trzeba wysłać "blaszankę". Natomiast kiedy jest wypadek na autostradzie gdzie nieszczęśnikowi obcięło np. nogę i rękę to wyśle "śmigło". Jeżeli będzie miał jakiekolwiek wątpliwości i będzie zadawał dziwne totalnie niepotrzebne pytania to powinien szybko zmienić miejsce pracy np. na punkt informacyjny na dworcu PKS'u. _______________ Greg SP2LIG Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Pogadaj prosze z dyspozytorami, niech Ci opowiedzą jakie zgłoszenia dostają. Ile z nich jest fałszywych a z opisu ilu nie da się nic wywnioskować.[/quote] Nie mam pojęcia o czym Ty piszesz i wcale nie chcę go mieć. Widzę ze masz problem z czytaniem i rozumieniem prostego tekstu pisanego. Wyraznie napisałem że doświadczenia z 112 są moimi osobistymi doświadczeniami. Nie dzwonie co dziennie ale jak dzwoniłem (dot pomocy medycznej)to musiałem podawać informacje o których nie miałem wiedzy np. dane osoby potrzebującej pomocy. Dzwoniąc bezpośredni do PR wystarczyło podanie objawów i adres. Czy teraz kumasz i widzisz różnicę ??????? Jeżeli tak to już nie bądź upierdliwym a jeżeli nie to amen. _____________ Greg SP2LIG |