Usuwanie komunikatów "anty-adblock" ze stron internetowych
    SQ9NFI pisze:


    Wasz problem polega na tym, że chcecie autorom stron dyktować warunki czy mają umieszczać reklamy, jakie i w jakiej formie.
    A ja po prostu nie chcę, żeby tacy ludzie, którym się wydaje że mogą mi narzucać co mam umieszczać na swojej stronie, na moja stronę przychodzili.
    Żadnych argumentów tutaj nie potrzeba.
    Ja decyduję co na mojej stronie ma być, jakie skrypty i jak mają działać.
    Koniec, kropka!


Co racja to racja ale z jednym wyjątkiem, jeśli otrzymujesz treści na zasadach wolnej licencji to "wolne" muszą pozostać. no chyba że wszystkie treści są wyłącznie Twojego autorstwa (dość trudne do osiągnięcia w Internecie) Jeśli podlinkowujesz inne strony to najczęściej jest ok, choć często operatorzy witryn i tego nie akceptują jeśli podlinkowanie jest wyłącznie do wybranego elementu z pominięciem podania źródła. Wybaczcie te dywagacje bo nie znam wszystkich stron o których tu mowa. W zrzutach ekranu widziałem jakąś mapkę dstarową i websdr. Ten ostatni jeśli to Twój własny odbiornik i anteny to uważam, że możesz go finansować jak tylko chcesz również z reklam i nikomu nic do tego (o ile oczywiście autor softu akceptuje takie jego wykorzystanie) choć nie widziałem jeszcze otwartego websdr'a który działałby w taki sposób, że blokowany jest gdy nie wyświetla reklam.

Środowisko Internetowo-linuksowe wyrosło na wolnym oprogramowaniu i swobodnym dostępie do informacji. Idee krótkofalarstwa również są im bardzo bliskie "non-profit", "wyłącznie na własny użytek" i "we własnym imieniu" to podwaliny hamspirtu - nie dziw się zatem, że środowisko jest podzielone i nie wszystkim podoba się to co uruchomione na Twojej stronie. To nie my dyktujemy te warunki - one po prostu są zaakceptowanym zwyczajem.

trochę okiem profesjonalistów:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lukasz-chwiszczuk-antidotum-na-adblocka-sa-nieirytujace-dopasowane-reklamy
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/snapchat-mobile-pinterest-i-wideo-na-facebooku-9-najwazniejszych-trendow-dla-marketerow

edit:

Treść może być także użyteczna, jeśli odbiorcy uznają ją za wartościową i jeśli pomoże im ona rozwiązać problem. Szanse ma również kontent, który jest idealnie wkomponowany w ich zainteresowania, hobby lub pasje - wymienia Wojciech Borowski. - Wszystkie treści, które nie będą spełniały tych trzech warunków i które będą uznane za nachalne, narzucające się, wręcz przymuszające do oglądania czegokolwiek, będą odrzucane, tym samym będą kompletnie nieskuteczne.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmienia-sie-rola-agencji-reklamowych-odbiorca-nie-jest-juz-skazany-na-reklamy


  PRZEJDŹ NA FORUM