Trochę promocji krótkofalarstwa.
Promocja krótkofalarstwa, jak każdego innego niszowego hobby nie jest łatwa...
Na dodatek zajmują się tym hobbystycznie sami krótkofalowcy, a jeśli już nawet któryś dziennikarz
niekrótkofalowiec coś napisze, to jest mnóstwo narzekania, że "co to za język?!", "to w ogóle nie jest tak!" itd.
Inaczej się pisze do lokalnej gazety, inaczej na sprofilowanym portalu, a jeszcze inaczej informację do Komunikatu Sekretariatu czy do świeżo upieczonych krótkofalowców po zdanym egzaminie.

Nie mamy żadnego systemu promocji ani "systemu stałej współpracy z mediami wszystkich szczebli i (...) rozwiniętego aktywnie Public Relations" (Uchwała nr 13 XXI KZD, pkt 5...). Nie mamy opracowanych żadnych przykładowych materiałów (gotowców) dla dziennikarzy, czy tekstów reklamowych przygotowanych pod kątem różnych grup docelowych Wszystko jest robione ad hoc, od przypadku do przypadku, w dobrej wierze piszących te teksty komunikatów/artykułów/wywiadów - raz lepiej, raz gorzej:

SP6JLW
SQ6ADN
SP6T
SP6VXV
SP6PYP

Wszystkie te teksty są pisane dla różnych grup docelowych (nie krótkofalowców).
Wszystkie mają jakieś błędy... Ale skąd mamy się nauczyć, jak to robić?!
Gdzie są materiały dla autorów-krótkofalowców, opracowane przez fachowców od reklamy/marketingu/języka,
z których moglibyśmy skorzystać? Nie da się tego załatwić krytyką na forum,
zwykle negatywnie odbieraną, jako zwykłe pouczanie...

Dlatego promocja (zewnętrzna i wewnętrzna) oraz szkolenia to dwa
(z pięciu najważniejszych) kierunków strategicznych, których realizacja musi być priorytetem!


Jeśli wiesz jak to zrobić, a na dodatek jesteś fachowcem od tych spraw - zapraszam do ekipy!

A co tekstu Ryśka - jest niezły, biorąc pod uwagę dla kogo został napisany...


  PRZEJDŹ NA FORUM