Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa sklep / serwis |
sq5ebm pisze: A ja w ostatnim czasie kupowałem parę urządzeń z ant włącznie i znów nie mogę inaczej napisać jak: super obsługa i uwielbiam robić tam zakupy... No cóż... Może to kwestia szczęścia... A to w zakupach u nich dopisuje mi niezmiennie od prawie 20 lat. A moze kwestia umiejętności arykulowania swoich potrzeb i umiejętności komunikacji ze sprzedawca? Pzdrv de Ebm /p Co innego Maciej gdy robisz zakupy fizycznie w sklepie a co innego przez Internet. Czy gdyby twój nowo zamówiony transceiver wysłany z AVANTI został uszkodzony przez kuriera to zgodziłbyś się z AVANTI, że wina leży po stronie dostawcy czyli DPD?.. Niestety, problemy nie biorą się z artykułowania swoich potrzeb bo jako klient zamawiasz towar, płacisz i oczekujesz, że dostaniesz go w fabrycznym stanie do domu. Jeśli powstaje problem to sprzedawcy powinno zależeć na szybkim rozwiązaniu sprawy która satysfakcjonowała obie strony a nie stosować spychologię.. Swoją drogą, AVANTI mogło by wkońcu dorosnąć do faktu, że w XXI wieku są już płatności elektroniczne i zamówienia poprzez formularz są już nieco archaiczne zwłaszcza, że cena podana na stronie AVANTI może być inna o czym mówi regulamin zamówień: Wysłanie formularza zamówienia nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna sprzedaży w rozumieniu prawa. Umożliwia ono stworzenie oferty dopasowanej na potrzeby klienta oraz wyliczenie kosztów przesyłki. Po wysłaniu formularza sprzedaży klient otrzyma maila z wyceną wraz z kosztami przesyłki. Akceptacja przesłanej przez sklep Avanti oferty jest równoznaczna z zawarciem umowy na odległość i sprzedaż wysyłkową. |