Denerwująca Motorola |
hubertq1 pisze: Witam! Jestem niezadowolonym użytkownikiem krótkofalówek motorola t80 extreme (4szt). Używam ich w lesie. Problem polega na tym że zasięg sięga tylko do ok. 300m. Lecz to nie jedyny problem, jeśli chce się już coś przez nie powiedzieć trzeba wcisnąć przycisk poczekać sekundę dwie i dopiero można mówić co bardzo źle wpływa na komfort użytkowania chyba to się nazywa czułość o ile sie nie myle. To czego wymagam od nich to zasięg chociaż do 1km i żeby dało się normalnie przez nie gadać. Jeśli to w czymś pomoże ustawione są na kanał 1 i kod 73 dla grupy. Czy da się coś pozmieniać w ustawieniach aby spełniały moje oczekiwania? lub Jeśli nie to czy przysługuje mi reklamacja? W tych sprawach jestem amatorem więc myślałem że gdy kupie radia z zasięgiem do 10 km to wszystko będzie ok. Pozdrawiam! Witam, A przed zakupem PMR-ek Motorola T80 Extreme sprawdzałeś kolego co oznacza gwiazdka przy 10km* ? Jeśli nie to pomogę.. Na stronie producenta: http://www.motorolasolutions.com/pl_pl/products/consumer-two-way-radios/t80e.html ..jest do pobrania dokument o nazwie: TLKR T80 Extreme SpecSheet (angielski): http://www.motorolasolutions.com/content/dam/msi/docs/business/products/consumertwo-wayradios/t80e/_documents/_staticfiles/eng_tlkr_t80extreme_specsheet.pdf a w nim jest wyjaśnienie owej gwiazdki: *Subject to terrain and conditions ..co oznacza: maksymalny zasięg zależy od ukształtowania terenu oraz warunków Czy przysługuje Ci w takim wypadku reklamacja? (zasięg jest mniejszy niż 10 km) Nie, ponieważ urządzenie jest sprawne a maksymalny zasięg określają warunki określone w dokumentacji technicznej (niestety, trzeba czytać dokumenty przed zakupem). A mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?: 1. Nie, jeśli zakup nastąpił fizycznie w sklepie (warunkują to nowe przepisy z dnia 25.12.2014) 2. Tak, jeśli zakup nastąpił przez internet to możesz w ciągu 14 dni bez podania przyczyny zwrócić towar sprzedawcy. Podstawa prawna: Art. 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy towar w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu jaki otrzymaliśmy z towarem albo w innej, najlepiej pisemnej formie i wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Co ważne, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania. Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy niewłaściwie ją użytkując, sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami. |