Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa
sklep / serwis
    SQ5OMU pisze:

    Witam

    chciałem także opisać ostatnie podejście kolegów z Avanti to bratniej pomocy wszak ich klientela to bardzo wąska grupa - chyba, że mają w D... krótkofalowców i liczą tylko na komercyjną sprzedaż.

    W okresie przed świętami udałem się do Avanti z popsutym radiem IC 880, które nie było kupione w Avanti i było już po gwarancji (zakup u innego dystrybutora)
    Na samym wstępie zaznaczyłem, że radio jest po gwarancji i, że pokryje wszystkie koszty związane z odesłaniem go od serisu i naprawy.

    Usłyszałem cytuje "nie dał nam Pan zarobić to nie będziemy się tym zajmować, nie naprawiamy radii i nie obsługujemy sprzetu zakupionego u innych dystrytbutorów"

    Pomyśłałem ok, ale serwisu Icoma w Polsce nie ma, poprosiłem więc o pomoc licząc na zakupy w tym sklepie i wieloletnią współpracę także na imprezach krótkofalarskich.
    Ponownie powiedziałem, że koszty nie grają roli i zapłace za wszystko, a na argument , że nie dałem zarobić odpowiedziałem, iż jak kupowałem np dwa radia na raz za ponad 5 tys to byłem najlepszym przyjacielem, a jak proszę o pomoc to psami poszczują i won ze dwora.

    Niestety zostałem olany, zbyty i totalnie zlekceważony.
    Nie boleję nad tym bo są inni dystrybutorzy, którzy zaoferowali pomoc , ale po "KOLEGACH" z Avanti się tego nie spodziewałem.
    Jak widzę po wcześniejszym wpisie widzę podobne podejście do klienta
    Wpis swój umieszczam ku przestrodze i zastanowieniu przed zakupami bo jak masz pieniądze w ręku to jesteś KLIENTEM, ale jak potrzebujesz pomocy za pieniądze bo nie za darmo to jesteś kLIENTEM przez małe K




Konrad,

Masz absolutną rację ale pamiętaj, prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie..


AVANTI nie musi ci serwisować sprzętu który nie był u nich zakupiony ale z racji, że nie ma już autoryzowanego serwisu ICOM w Polsce a oni sprzedają produkty firmy ICOM (i naprawiają je zgodnie z gwarancją jaką dają do nich) to za dodatkową opłatą z twojej strony powinni naprawić twój transceiver.


Niestety wielu sprzedawców sprzętu radiokomunikacyjnego w Polsce zupełnie nie rozumie, że towar który oferują jest skierowany do wąskiej grupy odbiorców.

Nawet jeśli dany klient nie kupił transceivera w AVANTI to w ramach bycia firmy przyjaznej klientowi powinno się mu pomóc ponieważ przez taką nieodpłatną usługę zatrzymuje się na dłużej takiego klienta w swojej firmie a ponadto..

Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób. Wiadomo także, że zdobycie nowego klienta jest pięć razy droższe niż utrzymanie już zdobytego.

Troska o klienta jest jednym z głównych elementów składowych działań marketingowych.


Sprzętu radiokomunikacyjnego nie kupuje się tak często jak chleb. Jeśli wykruszą się stali klienci takiego sklepu to właściciel najpierw będzie wydawał sporo pieniędzy na reklamę a jeśli ona nie da zauważalnego wzrostu obrotów to sklep będzie musiał ogłosić upadłość.


Myślę, że sklepy radiokomunikacyjne powinny bardzo poważnie traktować zwłaszcza krótkofalowców bo to oni są w gruncie rzeczy głównym źródłem zysków w takich sklepach.

W hipermarkecie klienci zawsze się znajdą..


73'


  PRZEJDŹ NA FORUM