Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa
sklep / serwis
Witam

chciałem także opisać ostatnie podejście kolegów z Avanti to bratniej pomocy wszak ich klientela to bardzo wąska grupa - chyba, że mają w D... krótkofalowców i liczą tylko na komercyjną sprzedaż.

W okresie przed świętami udałem się do Avanti z popsutym radiem IC 880, które nie było kupione w Avanti i było już po gwarancji (zakup u innego dystrybutora)
Na samym wstępie zaznaczyłem, że radio jest po gwarancji i, że pokryje wszystkie koszty związane z odesłaniem go od serisu i naprawy.

Usłyszałem cytuje "nie dał nam Pan zarobić to nie będziemy się tym zajmować, nie naprawiamy radii i nie obsługujemy sprzetu zakupionego u innych dystrytbutorów"

Pomyśłałem ok, ale serwisu Icoma w Polsce nie ma, poprosiłem więc o pomoc licząc na zakupy w tym sklepie i wieloletnią współpracę także na imprezach krótkofalarskich.
Ponownie powiedziałem, że koszty nie grają roli i zapłace za wszystko, a na argument , że nie dałem zarobić odpowiedziałem, iż jak kupowałem np dwa radia na raz za ponad 5 tys to byłem najlepszym przyjacielem, a jak proszę o pomoc to psami poszczują i won ze dwora.

Niestety zostałem olany, zbyty i totalnie zlekceważony.
Nie boleję nad tym bo są inni dystrybutorzy, którzy zaoferowali pomoc , ale po "KOLEGACH" z Avanti się tego nie spodziewałem.
Jak widzę po wcześniejszym wpisie widzę podobne podejście do klienta
Wpis swój umieszczam ku przestrodze i zastanowieniu przed zakupami bo jak masz pieniądze w ręku to jesteś KLIENTEM, ale jak potrzebujesz pomocy za pieniądze bo nie za darmo to jesteś kLIENTEM przez małe K




  PRZEJDŹ NA FORUM