Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa sklep / serwis |
Witam chciałem także opisać ostatnie podejście kolegów z Avanti to bratniej pomocy wszak ich klientela to bardzo wąska grupa - chyba, że mają w D... krótkofalowców i liczą tylko na komercyjną sprzedaż. W okresie przed świętami udałem się do Avanti z popsutym radiem IC 880, które nie było kupione w Avanti i było już po gwarancji (zakup u innego dystrybutora) Na samym wstępie zaznaczyłem, że radio jest po gwarancji i, że pokryje wszystkie koszty związane z odesłaniem go od serisu i naprawy. Usłyszałem cytuje "nie dał nam Pan zarobić to nie będziemy się tym zajmować, nie naprawiamy radii i nie obsługujemy sprzetu zakupionego u innych dystrytbutorów" Pomyśłałem ok, ale serwisu Icoma w Polsce nie ma, poprosiłem więc o pomoc licząc na zakupy w tym sklepie i wieloletnią współpracę także na imprezach krótkofalarskich. Ponownie powiedziałem, że koszty nie grają roli i zapłace za wszystko, a na argument , że nie dałem zarobić odpowiedziałem, iż jak kupowałem np dwa radia na raz za ponad 5 tys to byłem najlepszym przyjacielem, a jak proszę o pomoc to psami poszczują i won ze dwora. Niestety zostałem olany, zbyty i totalnie zlekceważony. Nie boleję nad tym bo są inni dystrybutorzy, którzy zaoferowali pomoc , ale po "KOLEGACH" z Avanti się tego nie spodziewałem. Jak widzę po wcześniejszym wpisie widzę podobne podejście do klienta Wpis swój umieszczam ku przestrodze i zastanowieniu przed zakupami bo jak masz pieniądze w ręku to jesteś KLIENTEM, ale jak potrzebujesz pomocy za pieniądze bo nie za darmo to jesteś kLIENTEM przez małe K |