Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa
sklep / serwis
Po ostatnich zakupach w Avanti mam o tym sklepie jak najgorsze mniemanie i zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty biznesowe z tymi panami.

Zakupiłem trójpasmową (6m/2m/70cm) antenę Lafayette MV2000 pod stację SR8WXD. Paczka została do mnie nadana 17 grudnia kurierem DPD a 18 grudnia została wydana do doręczenia. Niestety była ona uszkodzona, co przedstawiają poniższe zdjęcia: https://picasaweb.google.com/116678234437950717727/UszkodzonaAntenaLafayette18Grudnia2015# . Pomijając fakt, że antena była nienależycie zapakowana (wsadzona w karton bez żadnego wypełnienia, czy dystansów) widać, że ktoś stąpał po paczce butem. Efektem są liczne zadrapania i wyłamania fiberglasowej obudowy anteny, co wyłącza możliwość jej praktycznego używania.

W obecności kuriera spisałem protokół szkody i natychmiast zatelefonowałem do Avanti w celu wyjaśnienia tej sprawy. Człowiek z którym rozmawiałem wyraził współczucie z powodu takiego obrotu sprawy i obiecał szybie załatwienie tematu. Prosił o przesłanie mu fotografii i skanu protokołu szkody. Zapewnił, że jak najszybciej wyślą mi nową antenę a tą odbiorą ode mnie na własny koszt. Ponieważ miałem w planach delegację do Stolycy powiedziałem, że w poniedziałek dam znać czy odbiorę ją osobiście, czy będziemy znowu próbowali wysyłki kurierem. Myślałem, że problem został rozwiązany. Niestety myliłem się.....

W poniedziałek odebrała inna osoba. Misiu nie był zbytnio zorientowany w temacie dlatego poprosił o oddzwonienie za 5 minut, gdyż musiał to z kimś skonsultować. Po 5 minutach telefonuję ponownie i na jego szczęście dobrze, że tylko telefonuję bo gdybym był na miejscu to nie było by tak przyjemnie.

Misiu stwierdził, że to nie ich problem a zleceniodawcą przesyłki jestem naprawdę Ja a Avanti jedynie nadaję paczkę w moim imieniu. Krótko powiedział, że muszę złożyć ten wniosek samodzielnie do działu reklamacji DPD i czekać na zwrot pieniędzy od DPD. Na moje argumenty i pytania dlaczego tak nagle zmienili zdanie odparł, ze to jest stanowisko szefa i nic na to nie poradzi. Przypominanie o nienależycie zapakowanej paczce też nie przyniosły rezultatu. Było słychać, że misiu chcę mnie po prostu jak najszybciej zbyć.

W Efekcie tej żenującej sytuacji, ja pozostałem bez anteny, montaż SR8WXD opóźnia się z winy Avanti a mi pozostaje jedynie próba dodzwonienia się na wiecznie zajętą recepcję działu reklamacji DPD. Znając typowy obrót sprawy DPD w ostatnim możliwym terminie wykpi się, że wina leży po stronie nadawcy nienależycie przygotowującego przesyłkę. Mi pozostanie wtedy jedynie użeranie się z patałachami z Avanti i próba odzyskania moich pieniędzy.

W związku z powyższym kategorycznie odradzam kupowanie tam czegokolwiek a już tym bardziej z wysyłką kurierem.


  PRZEJDŹ NA FORUM